Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg grunnet lenge og vell på hvilken skjerm jeg skulle kjøpe. Valget sto mellom Xerox sin 19" (XA-...19i) og Nec sin 19" (1970GX). Men av ren og skjær impuls så har jeg nå bestilt en Dell 2005FPW.. Var dette lurt? :whistle: Bruker skjermen pr i dag bare til spillet WOW. Men jeg tenkte at i de fleste spillene så mangler en jo alltid synsfeltet i sideveis som en får med Widescreen.

Lenke til kommentar

Jo jeg får håpe det :ermm: Men i stort sett alle nye spill som kommer nå støtter jo widescreen. Og jeg savner virkelig widescreen aspekten på spillene. Og så kan jo denne skjermen ha en mye høyere oppløsing også! Tror at jeg skal roe meg ned litt og bare nyte... Dette skal blir morsomt!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg

Den fungerer helt fint i BF2 med den native oppløsninga (1680x1050)

 

I snarveien til spillet legger man til dette i "target": +szx 1680 +szy 1050

Slik at snarveien viser: "C:\Mappe\til\Battlefield 2\BF2.exe" +menu 1 +fullscreen 1 +szx 1680 +szy 1050

 

Dette gir deseverre ikke "ekte" widescreen, men dette hører kanskje med i en annen diskusjon.

Lenke til kommentar
hm enst jeg ser som minus er at spill 1680x1050 i bf2 hl2 css så kreve rå maskin

men tviler at blir problem her

 

 

skal ha meg en av de

ja :D

Hehe. Ja, du sier noe der.

 

Spiller GTA SA på 1680x1050 med litt AA og effekter på, med mitt oppsett, som ikke er av nyeste dato, bortsett fra skjermkortet som er bra nok.

Lenke til kommentar

Leveringstid.... den er lang den.... Bestilte min skjerm den 28. juli og fikk svar om at den skulle sendes den 2. august. Har sjekket ganske ofte (hverdag...) og ser at leveringsdatoen blir bara dyttet fremover hele tiden. Angitte sendingsdager har vært 2,5,6,8,9,10,12,15 og nå 16. august. Litt kjipt da jeg venter spent! Er det samme for andre som har bestilt denne i det siste og har samme problemene?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...