Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har nå koblet opp denne skjermen til en x360 med vga kabel, men er ikke fornøyd med bildet. Hva slags instillinger eller oppløsning burde jeg bruke?

6353476[/snapback]

 

er det horizontale striper fra bevegelser?

fikk jeg på min 2007wfp gjennom Gamecube

har ikke prøvd å endre noen innstillinger ennå

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Fikk nettopp ny 2005 av dell, synes det var ganske ok gjort siden det er ca et halvt år siden jeg kjøpte min. Var noe problemer med at dvi utgangen var defekt. Men nå har jeg et nytt problem, jeg klarer ikke å justere opp høyden på skjermen. Må skjermen stå i en spesiel posisjon for at det skal fungere?

Lenke til kommentar
Fikk nettopp ny 2005 av dell, synes det var ganske ok gjort siden det er ca et halvt år siden jeg kjøpte min. Var noe problemer med at dvi utgangen var defekt. Men nå har jeg et nytt problem, jeg klarer ikke å justere opp høyden på skjermen. Må skjermen stå i en spesiel posisjon for at det skal fungere?

6470993[/snapback]

 

Er en knapp nederst på baksiden av foten som du trykker inn.

Lenke til kommentar

Hei,

orker ikke se igjennom hele tråden for å se om noen har hatt samme feilen.

Men har hatt skjermen siden nyttår omtren nå, og har vert storfornøyd,

men idag skejdde det noe rart. Den har stått i ro på skrivebordet hele tiden jeg har hatt den, og idag kom det noen felter med blåe prikker på ett par områder på skjermen, det er bare når det er en viss svart farge at dem viser, og det er snakk om hundrevis av prikker, ikke bare ett par. Så det jeg lurer på er om noen har opplevd det samme, og om jeg skal ta kontakt med Dell imorgen får å høre hva dem har å si. Eller om det er noe jeg kan gjøre før jeg eventuelt tar kontakt med Dell.

Lenke til kommentar

Har lest litt om at ting kan "brenne" seg i skjermen og at det er noe du kan gjøre, men er litt usikker om hva det er. Det er sikkert lurt å kontakte dell å høre hva det kan være, dell har hvert ganske hjelpsome i mitt tilfelle utenom at det har vært vanskelig å sende mail til de eller og ta kontakt med de gjennom web sia. Mailen har hatt en lei tendens til å bli satt i en rar kø og ikke nådd frem.

Lenke til kommentar
Har lest litt om at ting kan "brenne" seg i skjermen og at det er noe du kan gjøre, men er litt usikker om hva det er. Det er sikkert lurt å kontakte dell å høre hva det kan være, dell har hvert ganske hjelpsome i mitt tilfelle utenom at det har vært vanskelig å sende mail til de eller og ta kontakt med de gjennom web sia. Mailen har hatt en lei tendens til å bli satt i en rar kø og ikke nådd frem.

6476202[/snapback]

 

Står litt om problemet i denne tråden.

 

Jeg sliter med pixel retention på min 2005FPW. Dell mener det ikke er en garantisak

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...