Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-rXRozPkg

Hm, dere må gjøre noe rart :hmm:

Det er bare å holde knappen inne, og så dra skjermen opp 1-2cm for å få den ut av "låsen" i bunn. Etter dette er det bare å slippe knappen, så kan man stille høyden helt fritt. Jeg gjorde det nettopp 2-3 ganger på min skjerm.

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvordan du ser det. Har du muligheten til å kjøpe en Ferrari til en billig penge, men også en Lada som er langt billigere, så vil du muligens få en langt bedre kjøreopplevelse med Ferrarien, men du kommer jo også fram med Ladaen. Har brukt skjermen litt nå, og har ikke angret et sekund.

Lenke til kommentar

Har hatt denne skjermen en stund nå, og som andre også har sagt, så angrer jeg ikke et sekund! Visste ikke det var PIP-funksjon på skjermen, men dette er genialt :D Ikke det at det er så mye i bruk, men alltids kjekt å sjekke innom msn når jeg spiller PS2.

 

Jeg skjønte heller ikke hvordan jeg skulle få opp skjermen igjen, men fant knappen til slutt :) Den trykkes bare lett inn her hvertfall.. :dontgetit:

 

 

Edit:

600 poster :fun:

Endret av LaStrada
Lenke til kommentar

Da har jeg bestilt meg en og. Utrolig kjekt med studielån :) Blir vel litt mindre på annen moro men da får jeg sikkert lest mer og... 3-7 dager leveringstid, håper den kommer senest neste uke da. Gleder meg :w00t:

 

Edit: Ble endret til 7-10 dager nå, får håpe den kommer før neste helg da

Endret av cremaster
Lenke til kommentar

Hvis jeg skal trekke fram en negativ ting, bortsett fra baklyset (har ikke en eneste død pixel) så er det at jeg nærmest må resete skjermen hvis jeg flytter den over fra horisontal til vertikal stilling og motsatt vei. Det vil si at jeg må flytte meg gjennome instillingene (fra DVI og må sveipe gjennom alle de tre andre skjerminnstillingene før jeg kommer på plass igjen) for å få tilbake signalet. Av en eller annen grunn mister skjermen signalet. Kablene sitter godt, og det skjer med både DVI og standard tilkobling. Ellers er jeg kjempefornøyd. Skulle jeg gi karakter hadde det vært seks av seks. Hadde det vært seks hundre av seks hundre hadde den fått fem hundre og nittiåtte:D Den er herlig til spill, film og arbeid. Det er jo tross alt mange timer daglig man sitter og stirrer på denne firkanten, så slik jeg har erfart det nå, så hadde jeg vært villig til å betale full pris, om det var nødvendig. Vi bruker gjerne et par tusen kroner på sko. Har fjellsko som koster fire tusen. Og her snakker vi om synet vårt, for oss nerder :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...