Gå til innhold

På tide med DELL 2005FPW tråd også?


Gjest Slettet-sXUHvn0e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg endelig fått skjermen og er knallfornøyd med det meste. Bortsett fra baklyset da. Har hørt at flere har byttet skjermen pga dette og fått nye med mer akseptabelt baklys.

Vet at denne skjermen har problemer med dette, men hvor mye er egentlig akseptabelt?

Det ligger bilder ute midt på side 9 i denne tråden. Skjermen min ser akkurat slik ut, selv uten lang eksponeringtid med kamera, og med vanlig stue belysning. Er dette normalt med denne skjermen? Eller burde jeg reklamere?

Lenke til kommentar
Et Radeon 9800 vil slite med å dra de kraftigste spill i 1680x1050, selv på middels instillinger tror jeg.

 

Men da får du kjøre i 1280x768 da. Widescreen det også. Funker akseptabelt.

Men vil dette være et problem i andre sammenhenger enn kraftige spill? (Bruker ikke kraftigere spill enn CS 1.6 :roll: )

Lenke til kommentar
Nå har jeg endelig fått skjermen og er knallfornøyd med det meste. Bortsett fra baklyset da. Har hørt at flere har byttet skjermen pga dette og fått nye med mer akseptabelt baklys.

Vet at denne skjermen har problemer med dette, men hvor mye er egentlig akseptabelt?

Det ligger bilder ute midt på side 9 i denne tråden. Skjermen min ser akkurat slik ut, selv uten lang eksponeringtid med kamera, og med vanlig stue belysning. Er dette normalt med denne skjermen? Eller burde jeg reklamere?

Jeg hadde lignende problem. Det jeg gjorde var å ringe Dell og spurte om det var slik skjermen skulle være. To dager senere var det en blid herremann på døra med en ny skjerm, mer eller mindre fri for sjenerende baklys (litt i et hjørne)

Endret av Erik-Tor
Lenke til kommentar
Et Radeon 9800 vil slite med å dra de kraftigste spill i 1680x1050, selv på middels instillinger tror jeg.

 

Men da får du kjøre i 1280x768 da. Widescreen det også. Funker akseptabelt.

Men vil dette være et problem i andre sammenhenger enn kraftige spill? (Bruker ikke kraftigere spill enn CS 1.6 :roll: )

I cs vil det funke mer enn bra nok.

Lenke til kommentar

Snakket nettopp med Dell. De sa at det var store forsinkelser på skjermen, men at de ikke visste hvor lenge da de ikke hadde fått noen informasjon om dette. Utrolig! Men men ba de bare om å kansellere bestillingen min, dama sa at hun skulle spørre om jeg fikk kansellere. Høres rart ut, de kan da ikke nekte meg det? Har da uansett returrett ved webkjøp, men kunne jo tenkt meg å få tilbake pengene mine raskt.

Lenke til kommentar

Får ikke opp noen forventet leveringsdato jeg heller, har sendt mail for å spørre om dette. Begynner å bli drøyt dette.... :(

 

Cremaster du har uansett angrerett, så i verste fall må du ta imot skjermen og få Dell til å hente skjermen rett etterpå(for deres regning). Men hvis de er smarte så tar de nok og kansellerer ordren.

Lenke til kommentar

jeg bestilte i går. fikk beskjed om at det kom til å ta 2-3 ukers leveringstid. om jeg ikke får skjermen etter 2-3 uker, er dette et kontraktsbrudd og jeg kan kreve avslag på prisen eller pengene tilbake. håper såklart jeg får skjermen før,men etter å ha lest litt i denne tråden, så begynner jeg å lure..

 

Benq kommer med en skjerm tilsvarende 2005FPW straks. link først:

http://www.hardware.no/artikkel/19053

 

 

2005FPW:

20" wide

1680 x 1050

600:1

300cd/m2

TCO99

Analogue / Digital / S-Video / Composite

PIP

16 ms

 

 

Benq-FP202W:

20" wide

1680x1050

800:1

350 cd/m2

TCO99

D-Sub- og DVI

Det står ingenting om PIP.

8 ms

 

for de som er på kanten til å bestille, og som ikke trenger PIP, så kan det være lurt å vente bare en liten stund til. men så klart, om en tenker slik, kan en ende opp med å vente i all evighet:)

Endret av capy
Lenke til kommentar
Kan man koble paraboltuner (dreambox) direkte på denne skjermen?

Sånn at jeg kan bruke skjermen som en tv også? Tenkte å bestille de høyttalerne

i tillegg som dell selger til de skjermene.

Kan koble alt som har component, composit eller s-video utgang rett på skjermen. Så dreamboxen en av disse utgangene kan du koble den til skjermen ja. PS! De høyttalerne fra Dell er ikke noe å skryte av akkurat...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...