Gå til innhold

Hvorfor sitter DU foran PC`n på nyttårsaften?

riktig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hvorfor det? Jeg lider selv av samme skjebne. Ser at temmelig mange er pålogget i kveld.

For mitt vedkommede ble det mye krøll og personlige grunner som gjør at jeg blir hjemme.

Er du lat? For glad i PC`n? Syns du det er tull å feire nyttår?

Fortell fortell.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er storm her jeg bor så nyttårsfestene i nærheten er sløyfet.

sitter nå hjemme med mor, far, onkel og tante x 2, drikker mildere kaffekarsk og hører på verdiløs skjit prat. sitter akkurat nå og chatter med en god kompis på msn, venter på rakett oppskyting i full vind. :D

Skrevet

Er rett og slett ikkje i humør til å gå ut i kveld, og ingen gidder å bli med ned på parkeringsplassen for å skyte småfugl med raketter... =/

Skrevet

Fordi vi har en god del gjester besøk og jeg er bare nødt til å ta små pauser her oppe ved pc`n i blandt. Nå er det på tide med raketter ! ;)

Skrevet (endret)

Fordi jeg har vannkopper i en alder av 17, noe som er for å si det mildt, jævlig. Huden min har 1 millard røde prikker, hodet gjør vondt og jeg har noe i halsen som gjør det er sinnsykt vondt å svelge. :(

Endret av ahpadt
Skrevet

Er hos noe familie nå, og været ute er mildt sagt ikke særlig fristende! DERFOR finner jeg meg selv plassert forran pc-en etter fyrverkeriet var sendt til vers! :)

Skrevet

Familien min er bare baisj. Sitter å spiller kort og slikt.

Bror min har okkupert eneste tv'n.

Har ingen rakketter.

Og da er den eneste trøsten jeg kan få:

En gammel shitty pc, og surfe på nettet med et knall MODEM.

Godt Nyttår ;)

Skrevet
og jeg har noe i halsen som gjør det er sinnsykt vondt å svelge. :(

Du fikk det, du også...

Jeg sitter her fordi jeg er ferdi med rakettene, og jeg har ikke noe mer å gjøre.

Alle vennene mine er enten på fest eller på hytta, så det er fint lite å gjøre her atm..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...