Gå til innhold

Hvorfor sitter DU foran PC`n på nyttårsaften?


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fabelaktig nyttårsfeiring i år. Damen droppet den planlagte kosekvelden med kalkun og godt drikke og greier til fordel for å reise med familien sin for å feire med noen slektninger. Ble mildt sagt skuffet og søkte derfor trøst i pcene mine og en dvd med Jean Michel Jarre på høyeste volum på hjemmekinoen.

Lenke til kommentar
Fabelaktig nyttårsfeiring i år. Damen droppet den planlagte kosekvelden med kalkun og godt drikke og greier til fordel for å reise med familien sin for å feire med noen slektninger. Ble mildt sagt skuffet og søkte derfor trøst i pcene mine og en dvd med Jean Michel Jarre på høyeste volum på hjemmekinoen.

Det er jo helt jævli da. Godt å JMJ til å trøste deg, for den karen er ett geni.

Lenke til kommentar
Fabelaktig nyttårsfeiring i år. Damen droppet den planlagte kosekvelden med kalkun og godt drikke og greier til fordel for å reise med familien sin for å feire med noen slektninger. Ble mildt sagt skuffet og søkte derfor trøst i pcene mine og en dvd med Jean Michel Jarre på høyeste volum på hjemmekinoen.

Det er jo helt jævli da. Godt å JMJ til å trøste deg, for den karen er ett geni.

JMJ har vært min favorittartist siden midten av 80-tallet. Er god sjelemedisin for en dag som dette. Får ta igjen feiringen i en annen sammenheng. Men først får man se om tilstanden i heimen forandrer seg fremover...

 

Godt nyttår uansett... så får vi se hva det nye året bringer...

Lenke til kommentar

nå er det bare og bli kvitt alle di fylla syke folkan i stua så er livet koz ;)

 

det var etterpåfest her til 4 på morran så dro di jammen på en annen etterpåfest og var ikke hjemme før 7 !!!! og da vekte di meg

 

(btw det er fortsatt veninnene te dama det er snakk om )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...