Gå til innhold

Mobilkafeen | Diskusjon rundt mobilrelaterte ting!


Ingar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Tenkte jeg bare skulle informere om at det er bestemt internt at poster som ber om hjelp til prising på mobiler kvalifiserer til beskrivelsen salgsannonse og derfor ikke er tillat.

 

Eksempel på ikke tillatt post:

"Skal selge min SE K700i.

Den har nesten ingen riper og funker perfekt. Følger med headsett, kvittering og alt.

 

Hvor mye synes dere jeg skal kunne ta for mobilen?"

Lenke til kommentar

I dag er jeg glad! :D

 

Etter jeg fikk den mail fra Siemens om at jeg skulle teste en M75, har jeg ikke hørt noe fra de... Før i dag.

Det kom nettopp en mann på døra med en pakke til meg, inni pakken lå det en splitter ny M65 som unnskyldning for at jeg må vente litt lenger på M75'en.

 

Så for å gjøre en lang historie kort, så får jeg en M65 nå, og en M75 om noen uker. :w00t:

 

Måtte bare dele min glede med dere andre.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bare et forslag men.

 

Jeg tror det ville vært lurt å satt infoen om at spørsmål om prising av mobiler ikke er lov som sticky i et par uker. Det virker som få av medlemmene har fått det med seg.

 

Kanskje det også hadde vært en ide å ha forslag til hvordan de kan finne ut en pris på telefonen de skal selge.

 

Som sagt bare et forslag, men det hadde vært kjekt. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Wow, må si at talkmore har fart på kundeservicen! Sendt en mail klokken 12:39 og fikk svar tilbake 12:47 :D

Ja. Høres bra ut det. Håper de slutter å plage meg med reklame snart.

 

Har forresten lignende erfaring med Mobyson; Sender mail halv elleve på en lørdagskveld og får svar noen minutter senere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...