Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er så veik når det gjelder sjekking


Anbefalte innlegg

Idak/kveld satt jeg på trikken hjem etter at jeg hadde vært på kino med noen kompiser. jeg hørte på musikk og hadde høretelefoner på. jeg satt nærmest midtgangen.

 

på stasjonen etter meg kom en ganske søt jente på og satte seg rett ovenfor meg på den "andre" siden av midtgangen. både blikk og smil ble utvekslet. hun tok frem en pakke med läkerol og jeg tok (etter litt fomling) imot. jeg takket og tok så av meg øretelefonene og koblet disse fra telefonen. men tror dere jeg fikk meg til å snakke med henne? neida.. feige meg kom ikke så langt. er så iriterende når slikt skjer...

 

:thumbdown::wallbash:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:p lakerol: makes people talk :!:

 

Hun likte deg jo, det er ikke tvil om det. Men hva sier man liksom..? Eneste man kan gjøre er vel og spørre litt ut om hvem hun er.. etc.

 

Eller kanskje skrive en lapp med tlf nummer? og på andre siden skriver du call me. hehe. mye du kan gjøre vettu.

Lenke til kommentar
Må ha sett rimelig teit ut at du tar av deg lyden for å klargjøre deg til konversasjon, for så å sitte der uten å si noe :p

 

Kjipt når slik skjer..

skal love deg at jeg følte meg ganske teit der jeg satt ja...

 

da |ligger det jo noe i det reklamen da den sier at "läkerol makes people talk"... det er jo meningen iallefall

Lenke til kommentar

Hva med en "huhu, jeg føler meg ganske smart nå siden jeg ikke kommer på noe å si" og så en kledelig rødming. "jeg har en tendes til å bli stum rundt pene jenter", og så et lite smil. It's all about breaking the ice. Hvis du synes det blir for sleezy, så tar du bare første delen og "menneh, jeg hetrer i hvert fall <navnet ditt>".

Lenke til kommentar
  • 7 år senere...

Idak/kveld satt jeg på trikken hjem etter at jeg hadde vært på kino med noen kompiser. jeg hørte på musikk og hadde høretelefoner på. jeg satt nærmest midtgangen.

 

på stasjonen etter meg kom en ganske søt jente på og satte seg rett ovenfor meg på den "andre" siden av midtgangen. både blikk og smil ble utvekslet. hun tok frem en pakke med läkerol og jeg tok (etter litt fomling) imot. jeg takket og tok så av meg øretelefonene og koblet disse fra telefonen. men tror dere jeg fikk meg til å snakke med henne? neida.. feige meg kom ikke så langt. er så iriterende når slikt skjer...

 

:thumbdown::wallbash:

 

Hehe, er det lov å le bittelitt av det? :p

 

Jeg er jente jeg da, men det er likevel typisk meg å gjøre akkurat det samme.. Man får vel bare prøve å lære litt av det. :)

 

Oioi, dette var visst en gammel tråd :p

Endret av Lykke-lita
Lenke til kommentar

Du hadde jo en kjempemulighet her til å føre en samtale ts, en søt jente som tilbyr deg noe på trikken er jo en som ber om å bli snakket til. Bare det å ha komplimentert gavmildheten hennes og påpekt hvor sjelden den er i dag hadde ført denne samtalen rett i gang! Jeg ser dog jernteppe du opplevde, regner med at det ikke er hver dag en søt jente tilbyr deg drops på trikken, så det er enkelt å bli satt litt ut :)

 

Wow, tråden er jo grisegammel.

Endret av dicktator
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...