Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. At pappa må viske bort alt ned til www. når han skal skrive inn ny nettside. Det tar jo bare lengre tid enn å skrive inn alt!

2. At datamaskinen bråker

3. At det skal komme så mye nytt hele tiden

4. Folk som spør om hjelp til de mest soleklare saker når det angår data, og tror hva som helst kan ødelegge maskinen sin ("jeg tør ikke formatere, harddisken kan jo sprenge!")

5. Ledningsrot

6. Skyhøye priser

Lenke til kommentar
- Bedrevitere på forum ol.

Hva kan vel vi for at vi vet bedre? ;)

 

- CRT-skjermer (avdanket for lenge siden).

og - nei.

tja, jeg for min del ville ikke byttet ut bredbånd med ISDN, selv om ISDN hadde kommet ut i morgen.(slik jeg sammenligner CRT-LCD)

 

fakta er at CRT har et bedre bilde enn samtlige LCD skjermer uansett hvordan du ser på det. joda, de har en frekvens men den er virkelig ikke så plagsom som at du faktisk kan se pixlene i en LCD skjerm. CRT er stor, men du er virkelig pingle om du kjøper dårligere utstyr for å orke å bære ting fra og til LAN.

 

visse personer(Øyvind hvor er du?) er nok ekstremt uenig med meg nå, og har lang erfaring og masse kunnskaper som dem kan motbevise påstander osv.(Øyvind hvor er du igjen?)

alikevel kan dem ikke nekte for at CRT er langt fra "utdanket", og alltid har et klarere bilde enn LCD skjerm. personlig får jeg aldri vondt i øya av CRT men heller av LCD. bokstaver osv blir helt ødelagt synes jeg på LCD.

 

så føy den til min liste:

at LCD er så popluært når det er så dårlig. den lille plassen den tar er ikke bar dyr for lommeboka, men også for synet.

Lenke til kommentar
Forumbrukere som sier de skal kjøpe pc og lurer på om oppsettet deres er greit OG FORVENTER AT ALLE SKAL BLI ENIGE!!! Hvor stor er sannsynligheten for at ALLE forumbrukerne skal enes om et oppsett?

Omtrent like stor som sannsyneligheten for verdensfred skulle jeg tro :yes:

 

Det som irriterer meg aller aller mest, er at jeg ikke kan ha allt av det nyeste og råeste av hardware som kommer på markedet den dagen det blir lansert. Samt at ingen spillprodusenter har funnet ut at jeg gjerne tar imot en kopi av spillene deres bare de finner det for godt å sende meg en :D

Lenke til kommentar
- CS-spillere (ja, beklager).

Enig der, de er av de mest grinete grinebiterne på denne siden av svartskauen! :p

Også irriterer det meg veldig at folk på skola tror at man må ha et skjermkort og et 3dkort, og at skjermkort og 3dkort er to heelt forskjellige ting :whistle: fordi en ''dataekspert'' som er søskenbarn til en av de har sagt seg enig i det forkaster de min ''teori'' om at man kan overleve med ETT skjermkort.

Viss jeg spør om de mener PCI-X i SLI, så ser de bare på meg som en fjott, ikke at de vet forskjellen på AGP og pci-x (eller har hørt om) :D

For også kjeft gang på gang når jeg foreslår til nye konfirmanter å bruke pengene på å bygge seg en pc selv, istedenfor å betale 15000 så Elkjøp kan sette sammen en ''Super-pc''! :w00t: (512mb sdram, Xp 2200+, Radeon 9500SE)

Går ikke an å diskutere hverken pixel shaders eller fill rate med den gjengen :no:

Er nemlig ikke så utbredt datamiljø her som dere kanskje hører. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...