Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

Enig!

DØD OVER REALPLAYER og QUICKTIME.

1. At quicktime starter seg selv hver gang man starter maskinen, og at quicktime IKKE har noen plass man kan deaktivere dette, så man må gjøre det i msconfig! huff! Spybot skulle knerta dem

2. at mitt 3000 kroners profesjonelle lydkort ikke har vett til å dempe høytalerne skikkelig når man hører på headphones

3. At spill krever at man skal ha et skjermkort til 3000 + for å kunne nyte det og lydanlegg til masse penger.

4. At det skal være et sånn herk å oppgradere HK og prosessor med hensyn til Operativsystem-reinstallering, huff sier jeg bare!

5. At man får kjøpt Kabinett til 700 kroner (ColorsIT) som er lagd av 90% plast og er helt ubrukelig.

6. At når man endelig har fått utstyret man har brukt 10000 kroner på finner man ut at man trenger mer strøm på 12V railen.

7. At man ikke kan installere XP på flere maskiner uten å måtte kjøpe seperat cd for hver maskin.

8. At jeg ikke kan se filmer jeg har BETALT for på Icanal

9. At SP2 blokker alt og alle

10. At når man har investert 5000 kroner i et AGP skjermkort, så kommer de med PCI-E

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Enig!

DØD OVER REALPLAYER og QUICKTIME.

1. At quicktime starter seg selv hver gang man starter maskinen, og at quicktime IKKE har noen plass man kan deaktivere dette, så man må gjøre det i msconfig! huff! Spybot skulle knerta dem

Jeg nevnte det tidligere, men får vel komme med noen linker også. Man trenger ikke vanlig quicktime eller realmedia player for å spille av formatene. Istedet kan dere laste Quicktime Alternative, og Realmedia Alternative.

 

Disse er gull verd. :thumbup:

Lenke til kommentar
At det kommer ny hardware hele tiden fordi ny software krever ny hardware - Det er et stort komplott, og vi (the victims!) bruker alle pengene våre på ny hardware, om og om og om og om og om igjen!

 

Gi meg en 386 med Leisure Suit Larry any day (Og evt. Sopwith.exe) - Hva skal man med nyere HW?

Det som er ille er at de med vilje ikke lager det beste de kan lage. De kunne sikkert om de ville gitt ut en disk med 50TB kapasitet, men de velger å gi ut i etapper, GB for GB. Og så slutter de å produsere 'gamle' komponenter, som er fullt brukbare for å tvinge deg til å måtte kjøpe mer enn det du egentlig trenger.

 

Gamle tante Olga trenger ikke en AMD 5000+ med 10GB RAM og 5Tb hd plass for å surfe på nettet. Men snart må hun det, fordi skal hun ha noe nytt er alt vi sitter på nå for lengst ute av produksjon. Det er kynisk og hjerterått.. men de må jo tjene penger de som alle andre.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at dere Windows og Linux folk ikke liker Quicktime jeg gjør virkelig det. Men

dere må forstå at quicktime utrolig genialt og åpen for mange muligheter. Hadde dere brukte

Mac en liten stund, eller kanskje satt dere litt inn i QT så hadde dere forstått det. Men selvsagt Mac suger og det gjør jo seff QT og, er jo bare noe dritt...Nei det gjør faktisk ikke det...sett dere litt inn i ting folkens, dette er bare patetisk.

Quiktime funker som bare juling i linux da... har ikke noe problem med det i windows, untatt at jeg ikke har spiller som støtter ALT (dvs. bruke forskjellige programmer....latskap; I know, men likevel) - (slik som man får i linux -> mplayer og xine)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...