Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

Mine er:

 

1. Du driver med support og ber brukern gå inn på f.eks Ati sin heime side. Brukern har dei allerede ein webleser oppe, og skal på død og liv viske ut addressa slik at det kun står http://www. Det er jo einklere og skrive www. på nytt...

 

2. At WinXP krasjer når du prøver og slette ein utskriftskø (Dette er fixa i sp2)

 

3. WinXP vil at vi skal ta ein tur" Også at man har kobla seg til internet, og da må man legge passordet inn i msn greia (driver med reinstallasjon av pc'r av og til)

 

Kjem ikkje på fleire i farta.

 

Har du noken?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

at linux ikke støtter spill like godt som windows..

 

 

det med standarder ja, det er et HAT!

 

at hvis man må oppgradere nå, så må cpu og hk byttes nesten hver gang.

noe som gjør det veldig dyrt, for det kommer alltids noe nytt som gjør at cpu ikke passer til eldre hk osv.

 

:no:

 

At norge sitter med treigte internett-linjer i forhold til våre naboer, greit nok, det er forståelig, men fortsatt bittert.

 

At man føler man sitter på en "sitting duck" når man bruker windows, man føler man aldri vet hvilke store sikkerhetshull man sitter på, og at man aldri kan føle seg så trygg.

 

det var de jeg kom på i farta.

Lenke til kommentar

-At det er ørten forskjellige skruer som må til når en skal skru sammen pc'en :thumbdown:

 

-At det kommer lyd fra pc'en i hele tatt(selv om min er veldig stille, Nexus Breeze :love: )

 

-En må vente opp til flere sekunder fra en starter maskina til en kan bruke den :thumbdown:

 

-Slike idiotiske multimedia-tastatur der en har F-tastlås :mad::thumbdown:

 

-At jeg alltid glemmer hver gang jeg reinstallerer hvor i helsike en skal slå av funksjonen i winXP med den masete meldingen om jeg vil sende en j#@la feilmelding til microsoft :hmm::mad::thumbdown:

Lenke til kommentar

Det mest irriterende jeg kommer på akkurat nå er at Real og Quicktime video/lyd-formatene eksisterer. Noe mer idiotisk og plagsomt skal en lete lenge etter.

 

Det irriterer også at Windows automatisk restarter maskinen etter en stund selv om du velger "restart later" etter at du har lastet ned updates. Jeg mistet en del viktig data pga det i går :hrm:

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
At de fleste PC-spill er avhengig av Windows for å fungere. Kunne vært spart for å ha den broileren av et operativsystem surrende i bakgrunnen, dermed ville man fått mer ut av ressursene man sitter på.

Dette var faktisk det mest konstruktive på lenge. ;) Dette hadde vært en kjempe ide. Litt vanskelig å sette til livs i prakis, med tanke på drivere osv, men hadde vært sinnsykt å kunne boota pc'en med en spill DVD.

Lenke til kommentar
At de fleste PC-spill er avhengig av Windows for å fungere. Kunne vært spart for å ha den broileren av et operativsystem surrende i bakgrunnen, dermed ville man fått mer ut av ressursene man sitter på.

Dette var faktisk det mest konstruktive på lenge. ;) Dette hadde vært en kjempe ide. Litt vanskelig å sette til livs i prakis, med tanke på drivere osv, men hadde vært sinnsykt å kunne boota pc'en med en spill DVD.

evt. kunne satt operativsystemet på pause :D:thumbup:

Lenke til kommentar
at linux ikke støtter spill like godt som windows..

 

 

At norge sitter med treigte internett-linjer i forhold til våre naboer, greit nok, det er forståelig, men fortsatt bittert.

 

At man føler man sitter på en "sitting duck" når man bruker windows, man føler man aldri vet hvilke store sikkerhetshull man sitter på, og at man aldri kan føle seg så trygg.

 

det var de jeg kom på i farta.

Kunne ikke sagt det bedre selv :yes: Uff Det som irirterer meg mest som sagt er at Windows har monopol på spillmarkedet. at realmedia og qicktime finnes`!!!!!!

Lenke til kommentar

At ny hardware papirlanseres i laaaaaang tid før de dukker opp i butikkene, og når de først dukker opp på listene forskyves "antatt leveringstid" i det uendelige.. :wallbash: og at jeg håper like mye hver gang og ikke lærer.

Akkurat nå plages jeg daglig at Nforce4 hovedkortet som liksom skulle vært her i oktober sikkert ikke dukker opp før slutten av januar..... om jeg er realistisk da.

Lenke til kommentar

1. Alle som ødelegger kvaliteten på dette forumet fordi de poster endeløse mengder av intetsigende meldinger. Hvis noen trenger eksempler så se i en av julekalenderdiskusjonene. "Fint, men har ikke råd, fint, burde vært sata, likte ikke tilbudet, burde ha vært rosa med grønne stjerner, har ikke penger, har ikke plass i kabinettet, har feil hovedkort osv..."

 

2. Mangelen av et "compuwar-forum" der de fra punkt 1 kan skrive om hvorfor de hater Intel, hater AMD, hater Western, hater Seagate, hater Netshop, hater komplett, hater alt og alle"

 

Biffo

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...