Gå til innhold

Kva irriterer deg mest i dataverdenen?


rvenes

Anbefalte innlegg

Gjest member-101642
-at folk framleis brukar IE

-at folk skal disse windows

6609408[/snapback]

Du disser IE, men ikke Windows? :)

 

Begge har sikkerhetshull :)

6609559[/snapback]

 

Dissar IE, men eg er eigentleg nøgd med Windows generelt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Linuxfolk.

windowsfolk

 

(og dei som kaller gnu/linux for linux)

 

Edit (må legge til litt meir):

ms-html/frontpage-html

DRM

lukka format/standarer

onde lisensenser

(dårleg)dubbing av film

flash

"IE only" sider

At ikkje x86 er død og begravetfor 5 år siden

Registreringsskjema som ikkje godtar øæå og tilsvarande.

DirectX

.gif smilefjes

domenehaier

.

.

.

.

Endret av Mr.Elendig
Lenke til kommentar

Irriterende fra Dell:

 

- "DOBBELT MINNE uten pristillegg", Juks å bedrag... de trekker fra halvparten for så å kunne reklamere med dobbel minne etterpå.

 

- "Ekte Windows XP", finnes det en falsk versjon?

 

- "Dell anbefaler Windows® XP Professional", tatt fra den billigste bærbare versjonen, vil denne kundegruppen kunne se foskjell på Home og Professional... nei, men Dell tjener mer penger!

 

Slik markedsføring appellerer til amatørkundene som ikke helt vet hva Dell snakker om mens vi andre vet at dette kun er markedsøring. En ting er ihvertfall sikkert, mange blir "lurt"!

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Alt går sakte

 

og

 

Det er ingenting som virker.

8171875[/snapback]

Når jeg trykker på en link og det er absolutt NULL reaksjon. Så trykker jeg en annen link, og det er NULL reaksjon der også. Jammen så GJØR NOE DA!!

 

At Opera sliter med å laste det siste bildet på en nettside, uansett hvor mange det er. I hjørnet står det "146/147", og akkkkkurat når jeg ikke gidder vente lenger og begynner scrolle nedover, DA spretter siste bildet på plass og skjermbildet fyker opp, ned, til høyre eller til naboen.

 

At tastaturet mitt har en uvane med å låse ctrl-knappen, så det ikke går an å skrive noe som helst uten at det spretter opp snarveier og vinduer i hue og ræva. Eneste utvei er å skru av hele føkkings maskina! Jeg har hvertfall ikke funnet noen annen løsning.

 

Microsoft Word! Kranglefantprogram! Av og til og altfor ofte bestemmer det seg for å være vanskelig, og da går ingenting som du vil. Trykker du tab spretter teksten for langt, trykker du overskriftsformatering formateres hele #&%"#! avsnittet, trykker du enter nekter teksten å hoppe nedover... Designerne av MSWord må være underbetalte sadister som nyter å se folk lide, fyttihælvette!

 

Hva mer...det er sikkert noe...

 

Spam! Mailboksen min blir oversvømt av søppel, og det er ikke reklame engang! Bare masse ord, helt meningsløst satt sammen! Hva er vitsen? Hvem sender ut sånt? De skulle vært kasterert uten bedøvelse, fordømte møkkafolk!!

 

Og mens vi er inne på dustehuer, hva med de som sitter og lager virus, spionprogrammer, skrot og søppel? Hva er poenget der? For å vise at de kan? For å ødelegge? Konsekvensen er at jeg må laste ned oppdateringer til windows, til antivirus, til antispyware, til anti-ditt og anti-datt, bare fordi noen rørekødder ikke klarer å gi f*en i å lage dette dritet!

 

En ting til. Alle dere som skriver "lol" og "omg" og alle mulige andre, totalt idiotiske forkortelser. Dere burde brennes på bål.

 

For ikke å snakke om dere som liker denne -> :tease: smileyen. Dere kan brenne dere også.

 

Sinna? Hvem, jeg? Aaaaaldri!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...