Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig Dukien, takk :)

Jeg har allerede holdt på en stund både over nett og fysisk med kolleger og kamerater og trives veldig godt med det, og har fått fine tilbakemeldinger http://treningonline.no/ som nå har fristet meg til å ta det videre - men som sagt er det ikke PT på et senter jeg er ute etter, snarere å videreutvikle det jeg allerede driver med - og da trenger man papirer/en grunn å stå på.

 

Blir arti, er motivert og har vært det lenge :)

Får endelig ut fingeren kan man vel si.

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

 

Akk!!! Nå er jeg helt dau etter en lang dag med tatoveringstimen min. Flere som har tatt tatovering her inne? Er litt nysgjerrig jeg :)

Har Michael Jackson, Rocky Balboa portrett, the joker i zombie-format, super mario theme sleeve med hele "gaming-verden" i bakgrunnen, samt en klassisk skull. :)

 

 

 

Har sett noen av dem, og de er bare... WOW? :D Elsker tatoveringene dine jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Akk!!! Nå er jeg helt dau etter en lang dag med tatoveringstimen min. Flere som har tatt tatovering her inne? Er litt nysgjerrig jeg :)

Har Michael Jackson, Rocky Balboa portrett, the joker i zombie-format, super mario theme sleeve med hele "gaming-verden" i bakgrunnen, samt en klassisk skull. :)

 

 

 

Har sett noen av dem, og de er bare... WOW? :D Elsker tatoveringene dine jeg!

 

 

Har selv en fønix på venstre-armen som skal fortsette ned bak på ryggen hvor det kommer en samurai. Japansk stil ofc. Har også noe annet små-ymse greier.

Lenke til kommentar

 

 

Akk!!! Nå er jeg helt dau etter en lang dag med tatoveringstimen min. Flere som har tatt tatovering her inne? Er litt nysgjerrig jeg :)

Har Michael Jackson, Rocky Balboa portrett, the joker i zombie-format, super mario theme sleeve med hele "gaming-verden" i bakgrunnen, samt en klassisk skull. :)

 

 

 

Har sett noen av dem, og de er bare... WOW? :D Elsker tatoveringene dine jeg!

 

Hjertlig. :) Har planer om å fullføre hele ryggen som blir en hyllest til 80s-action heltene. Det artige er at på treningen, Wars erting til tross, kommer flere som spør hvor jeg har tatt det, og ønsker å ta bilder. Alltid vært veldig glad i blekk, liker at flere her også gønner på. 

Lenke til kommentar

 

Lateral raises og calf raises er unødvendig, veldig unødvendig.

Ikke nødvendigvis. Spesielt leggen er muskler som kan trenge isolasjon for å vokse.

 

 

Så dere mener "flakse øvelsen" er unødvendig?

Regner nesten med at "Høna" er en stor fan av denne.

Abduksjon eller hva det heter på fint

Lenke til kommentar

Man kan biffe den opp ja, så forsvinner det igjen. 

Men å ha den med hele tiden, kanskje man klarer å holde noe hehe 

 

Deff heller langt ned, da er den fin uansett. 

De man ser på det store internett og man tenker wow, læl omw, det er nok litt attåt i skapet ja 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 Så dere mener "flakse øvelsen" er unødvendig?

Regner nesten med at "Høna" er en stor fan av denne.

 

Er veldig usikker på hva du er ute etter her, men siden du nevner "flakseøvelser" som jeg også tidligere har brukt som benevning på diverse sidehev-varianter m/hantler, hvor de fleste kaster kroppen sin frem og mot bakken samtidig som armene går ut til siden og opp (?)

- Jeg er ingen stor fan av denne øvelsen personlig nei, men jeg ser at den kan ha sine bruksområder og forkaster den ikke som øvelse nei.

 

Jeg er fan av effektiv og økonomisk trening med høy treningsfrekvens - derfor velger jeg bort isolerte øvelser som dette, grunnet at den til dels er integrert i Arnoldpress - i selve rotasjonen fra bunnposisjon og frem til hantlene når rett over hodet - her har man sideheven, eller flakseøvelsen jeg foretrekker å bruke. Samtidig får jeg kjørt øvelsen skulderpress m/hantler og får også med med fremside-skuldre.

 

Pose og sekk - 70% mer effektiv treningsøkt.

 

Jeg velger heller å kjøre de samme robuste all`roundøvelsene 3 dager i uken, ett sett i myo pr. muskel - fremfor å kjøre dedikerte bryst og skulderdager fulle av isolerte småøvelser som egentlig bare "spisser" den relevante muskelen - eller leg-days for den saks skyld.

 

Så ja, jeg mener at de rene, isolerte flakseøvelsene er unødvendige ja - men hver sin smak og hvert sitt behov. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

 Så dere mener "flakse øvelsen" er unødvendig?

Regner nesten med at "Høna" er en stor fan av denne.

 

Er veldig usikker på hva du er ute etter her, men siden du nevner "flakseøvelser" som jeg også tidligere har brukt som benevning på diverse sidehev-varianter m/hantler, hvor de fleste kaster kroppen sin frem og mot bakken samtidig som armene går ut til siden og opp (?)

- Jeg er ingen stor fan av denne øvelsen personlig nei, men jeg ser at den kan ha sine bruksområder og forkaster den ikke som øvelse nei.

 

Jeg er fan av effektiv og økonomisk trening med høy treningsfrekvens - derfor velger jeg bort isolerte øvelser som dette, grunnet at den til dels er integrert i Arnoldpress - i selve rotasjonen fra bunnposisjon og frem til hantlene når rett over hodet - her har man sideheven, eller flakseøvelsen jeg foretrekker å bruke. Samtidig får jeg kjørt øvelsen skulderpress m/hantler og får også med med fremside-skuldre.

 

Pose og sekk - 70% mer effektiv treningsøkt.

 

Jeg velger heller å kjøre de samme robuste all`roundøvelsene 3 dager i uken, ett sett i myo pr. muskel - fremfor å kjøre dedikerte bryst og skulderdager fulle av isolerte småøvelser som egentlig bare "spisser" den relevante muskelen - eller leg-days for den saks skyld.

 

Så ja, jeg mener at de rene, isolerte flakseøvelsene er unødvendige ja - men hver sin smak og hvert sitt behov. :)

 

Dagens svar, takker Høna!  :eek:  :woot: 

Ser jeg må sette meg inn i Myo opplegget, da det er en del her som sverger til det. :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...