Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rart! Skulle tro folk åpnet gaver da? Puber er jo også ganske folksomt sa, så det overrasker egentlig ikke.

Jeg trente etter jobb i går og der var der fire stykker. :p

Skrevet

2200/10000. God gang!

Liker det hafthor akkurat postet. 'There is no such thing as overtraining. Youre either undereating or undersleeping'.

God jul!

Skrevet

2200/10000. God gang!

Liker det hafthor akkurat postet. 'There is no such thing as overtraining. Youre either undereating or undersleeping'.

God jul!

10k bør jo ikke være noe problem med julemat, julegrøt på helmelk med smør og sukker, brus/øl, dessert, julekaker og julegodis.

• Liker 1
Skrevet

Folk som har lyst å trene, og har tid, såklart. Hadde jeg hatt vært villig til å sette av tid så hadde jeg nok storkost meg. Hadde nok tatt valget om å trene på mårran da. Klokka 20 er det fortsatt action her i huset.

Skrevet

Det er da ingen som har tid på julaften vel. Det er fullt kjør til maten er på bordet, etter det går kvelden bort på kaker og åpne julegaver.

Skrevet

Klart det er mange som har tid. Skal ikke mye til for å innse at ikke alle har en A4 jul. Ikke alle har noen å være hos/med. Ikke alle ønsker å feire jul.

Har ingen problemer med å skjønne at det er flere som vil trene eller gjøre andre utypiske ting på en julaften.

• Liker 2
Skrevet

Trente 20.00 på julaften i fjor, trudde jeg skulle trene alene, men det var rene 5 januar

Var ungene I seng kl 20??

Nei, med unger er trening en etterlengtet pause.

Kroppen vet ikke at det er julaften

Skrevet

2l helmelk, en del mandler, 1l sjokomelk, 1 pakke chilinøtter, 1 krokanrull, noe brus, to store tallerkner med pinnekjøtt, noen julekaker, en del vafler med syltetøy, et glass lettmelk, en pose chips, en halvliter burn, en banan pluss noe småsnacks.

Masse drittmat, men det er bare jul en gang i året. Får avslutte dagen med litt fiber :wee:

• Liker 1
Skrevet

Trente 20.00 på julaften i fjor, trudde jeg skulle trene alene, men det var rene 5 januar

Var ungene I seng kl 20??

Nei, med unger er trening en etterlengtet pause.

Kroppen vet ikke at det er julaften

Joda, men jeg gjorde unna treningen på dagen, ikke på kvelden midt i feiringen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...