Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

 

Da har jeg meldt meg på Rogalands sterkeste mann og kvinne 2015. Kjenner det gir en rå treningsmotivasjon.

Jeg tror at: du vil hevde deg...

 

Det er mange sterke karer der. Det skal i hvert fall ikke stå på motivasjonen og treningen fram mot konkurransen. Det blir uansett spennende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testa dressen jeg kjøpte sist jul, blitt litt strammere over skuldrene og lårene, men bedre plass rundt midjen. Må si meg fornøyd! :) Kunne dog ikke trent veldig mye mer før jakken hadde blitt for stram.

 

 

Hørte også på gymmen i dag, ei som hadde PT time, skulle ta frontbøy i smithmaskinen. Kunden spurte på forskjellen mellom smith og vanlig stang (applaus!) og fikk beskjed om at smith var lettere og man fikk mindre å tenke på. Tanken er grei, men i det lange løp taper kunden på det..

Lenke til kommentar

Er i tilfellet stolt bruker av denne såkalte "pussypaden". Alternativet ville vært en relativ ubehagelig smerte og det er vel rimelig å anta at jeg ikke ønsker dette under bøyen.

Hacka telefonen din og fant grunnen.

 

1553rdw.jpg

 

 

Nei, jeg gjorde ikke det men fant dette bildet @googleoogle...

Pussypad er visst ikke så galt allikevel...

 

 

(som reimer også, som "noen" kaller "bitchstraps", just sayin... (sticking it to the man) )

Endret av Doofen
Lenke til kommentar

 

Er i tilfellet stolt bruker av denne såkalte "pussypaden". Alternativet ville vært en relativ ubehagelig smerte og det er vel rimelig å anta at jeg ikke ønsker dette under bøyen.

Hacka telefonen din og fant grunnen.

 

1553rdw.jpg

 

 

Nei, jeg gjorde ikke det men fant dette bildet @googleoogle...

Pussypad er visst ikke så galt allikevel...

 

 

(som reimer også, som "noen" kaller "bitchstraps", just sayin... (sticking it to the man) )

 

 

Jeg antar at du mener at bildet her er ett prakteksempel på legaliseringen av dårlig treningsteknikk kan kompenseres med utstyr fremfor å ta tak i problemet?

 

Det er vertfall en sak du virker å flagge høyt og ille for :-)

 

Når det kommer til mentaliteten om do it right or not at all forstår jeg hvorfor det finnes såpass stor forskjell på folk her i verden.

Endret av Priim
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...