Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger har man ikke trent pga shit, stenger om 1 time.

Hvorfor skal noen bestemme over når man vil løfte.

 

Hvor mange ganger har man ikke hatt 3 siffer på ryggen og mistet noe balanse da senteret slår av og på lysene for å hinte om at det stenger om x min.

Hm, ekstremt sjeldent egentlig...

 

---

 

Vurderer å snekre sammen min egen PRE:WO siden alt man får nå omtrent bare er overpriset bøss spedd ut med kreatin og karbopulver.

Noen tips til hva som bør være i?

Har kommet frem til følgende mix:

 

200-300mg koffein (avhengig av om jeg slenger i grønn te eller ei).

3-4g Beta alanine

3g L-argine og 3g Citulline

-

Muligens 5g BCAA

Muligens 300-400mg DMAE

og så vurderer jeg å slenge i litt grønn te i pulverform.

Endret av discostu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er drittlei av Blaha, Mike kjingkjong Chan og alle de kvasifysiologene på youtube.

 

De tar opp ikketema, 0.2 gram kreatin for mye og sånt?

 

Blaha er mer hobbypsykolog, og Mike Chang er ei blaut marketingfitte.

Det eneste som er av underholdningsverdi er Dom Mazzetti...

Lenke til kommentar

Aldri livet om jeg giddet å utsette meg for en pesende feit skallet oldis som bor hjemme hos mora si uansett om han har løsninga på alle verdensproblemer.

Han må jo for faen puste, eller mer hikste i seg luft mellom hvert ord.

 

Blaha, operer vekk de SATANS polyppene i nesen så slipper folk å høre slork, wuaaah, nrrrghfff....

Lenke til kommentar

Aldri livet om jeg giddet å utsette meg for en pesende feit skallet oldis som bor hjemme hos mora si uansett om han har løsninga på alle verdensproblemer.

Han må jo for faen puste, eller mer hikste i seg luft mellom hvert ord.

 

Blaha, operer vekk de SATANS polyppene i nesen så slipper folk å høre slork, wuaaah, nrrrghfff....

 

Han bor med kona si.

Og hva faen har neseproblemer med noenting som helst å gjøre? Det er som å si at du ikke har noe å lære av Stephen Hawking om fysikk fordi han ser tilbakestående ut. Blir for dumt dette. Tulling.

Endret av Forumtroll1
  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Aldri livet om jeg giddet å utsette meg for en pesende feit skallet oldis som bor hjemme hos mora si uansett om han har løsninga på alle verdensproblemer.

Han må jo for faen puste, eller mer hikste i seg luft mellom hvert ord.

 

Blaha, operer vekk de SATANS polyppene i nesen så slipper folk å høre slork, wuaaah, nrrrghfff....

Han bor med kona si.

Og hva faen har neseproblemer med noenting som helst å gjøre? Det er som å si at du ikke har noe å lære av Stephen Hawking om fysikk fordi han ser tilbakestående ut. Blir for dumt dette. Tulling.

Ååååååå nå var det noen som ble siiiinnnaaaaaaaaa :mrgreen:

 

Jeg liker ikke fyren. Sånn er det bare :)

Lenke til kommentar

 

Siterer deg siden du linket til videoen, men dette er et spørsmål til alle :p

 

Er å trene til failure dumt? For eks. hvis man bare klarer 5 reps med 70 kg i benken, så får man noen til å spotte 3 til.

 

Jeg pleier å ta mye dropset, eksempelvis i dips, hvor jeg på det siste settet tar 2-3 reps med maks vekt, dropper ned halvveis også dropper jeg til BW bare, det blir på sett og vis som failure det også? men gjennomfører alle repsene selv, uten spot. Hvis jeg klarer 3 reps med 30 kg så blir det ikke flere enn det :p

Endret av Zyzz1
Lenke til kommentar

Personlig trener jeg alltid til failure og kunnskapsgrunnlaget tilsier at det er nødvendig. Baseøvelser kjører jeg også samme konsept, men der er jeg mer forsiktig siden jeg som regel trener alene.

 

Veldig rart da hvorfor det finnes rekordholdere i styrkeløft som aldri har bommet et løft på trening hvis det er nødvendig.

Lenke til kommentar

Personlig trener jeg alltid til failure og kunnskapsgrunnlaget tilsier at det er nødvendig. Baseøvelser kjører jeg også samme konsept, men der er jeg mer forsiktig siden jeg som regel trener alene.

Spør fordi jeg lurer, alltid som i alltid? Hver trening, og hvert siste sett?

 

Trente forøvrig til fail i benk her om dagen, så da lå jeg der med 100kg på brystet, bråker endel når man vipper av vektene :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...