Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+45613274

Dere som trener hjemme, hvor kjøper dere vektene fra? Tenker da på vektskiver og div. stenger. Er det noe fordel å bestille på nett, eller er det et styr pga vekt og frakt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Woop woop! Idag sa vekta at jeg veide 102(+0,5?) kg! Framgang. Om jeg veier 100 eller 104 aner jeg ikke, da det varierer fra vekt til vekt. Har hatt vekta siden jeg var på 115 da, så framgang er det i alle fall.

 

Fin start på dagen, bare å tømme en proteinshake og suse på jobb! :D

 

Gratulerer, bra jobba! :-)

Det er motivasjon til å fortsette når en ser fremgang! :-)

Lenke til kommentar

Hei!

Jeg ser frem til å fortsette treningen mer systematisk når jeg får tilbake litt rutiner i hverdagen igjen etter ferien. Jeg spiller fotball 4-5 ganger i uka og trener styrke 3-5 dager i uka ved siden av.

 

Mitt spørsmål er:

Er det nødvendig/fordelaktig for meg å kjøpe proteinpulver? Jeg prøver å spise mye proteinholdig mat generelt men lurer på om proteinpulver kan gi meg en liten "boost" ? Er det ille om jeg får i meg for mye proteiner? Det er kanskje ikke så sannsynlig.

 

Målet med treningen er å bli atletisk sterk, ikke "for" stor og tung.

 

Takk for tips! Følger med her jevnlig, mye gøy og lærerikt lesestoff. :)

Lenke til kommentar

I sammenheng med at jeg nettopp har deloada har jeg forsøkt å jobbe litt med eksplosiviteten på særlig knebøyen min. Tok video (under) i dag, og ser at jeg i stedet for å eksplodere opp med hoftene, ser ut til å eksplodere "bak" med knærne, noe som ikke ser ut som om det kan være noe bra for meg. Jeg la ikke merke til det selv, og har ingen knebproblemer, men vil ikke fortsette sånn. Hvordan kan jeg unngå dette, uten å miste for mye eksplosivitet?

 

 

(Jeg vet dybden er dårlig på dette settet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...