Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jeg enig i, men det forandrer ikke på det jeg sa.

 

 

 

Wow shit nå fikk jeg plutselig mye mer respekt for deg

 

 

lol

 

Det forventet jeg heller ikke, da dette er internett og hvem som helst kan si at de har oppnådd det og det. Poenget var at en smågutt som deg kanskje burde ta lærdom fra en mer erfaren en som meg, som faktisk har oppnådd noe :) Om du velger å tro på meg eller ikke spiller ikke så stor rolle for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det forventet jeg heller ikke, da dette er internett og hvem som helst kan si at de har oppnådd det og det. Poenget var at en smågutt som deg kanskje burde ta lærdom fra en mer erfaren en som meg, som faktisk har oppnådd noe :) Om du velger å tro på meg eller ikke spiller ikke så stor rolle for min del.

Kanskje du som er så stor bør innse at man ikke trenger å veie 110+kg og ha 50cm armer for å ha oppnådd noe. Spesielt når de fleste her inne har løftet i mindre enn tre år, og etter hva jeg vet er rene.

 

Det har vært mye bra fremgang blant flere av medlemmene her, og den dagen du hopper av juicen er det nok flere her som vil være på din størrelse, med mindre du hopper av den i morgen da.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det forventet jeg heller ikke, da dette er internett og hvem som helst kan si at de har oppnådd det og det. Poenget var at en smågutt som deg kanskje burde ta lærdom fra en mer erfaren en som meg, som faktisk har oppnådd noe :) Om du velger å tro på meg eller ikke spiller ikke så stor rolle for min del.

 

Can't... handle... all the... irony! Gaah! Wharg!!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Jeg har alltid humret litt for meg selv over denne ekstreme hel-melk "tilbedningen" her inne. I mitt hode har det alltid vær litt "usunt" og det har aldri smakt særlig godt. Men i dag når jeg var i butikken så slo det meg, fett er jo ikke så farlig, og det er tross alt kanskje snaut 10 år siden jeg prøvde det sist. Og når jeg i tillegg sliter med å få i meg 3000 kalorier på treningsdager så ja hvorfor ikke ?

 

Så jeg kjøpte en kartong og nå er jeg frelst. Det smaker jo himmelsk, og det øker jo smaken på proteinshaker og alt. Jeg gremmes, men bedre sent enn aldri.

Endret av Everket
  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Det forventet jeg heller ikke, da dette er internett og hvem som helst kan si at de har oppnådd det og det. Poenget var at en smågutt som deg kanskje burde ta lærdom fra en mer erfaren en som meg, som faktisk har oppnådd noe :) Om du velger å tro på meg eller ikke spiller ikke så stor rolle for min del.

Du er 21 og påberoper deg mer erfaring enn de fleste? Hhhahahahahahahahahahahahahahaargh.... :mrgreen:
  • Liker 5
Lenke til kommentar

Enig med hollandern jeg, jeg selv har faktisk bare valgt tall på vekter/alder utifra hva som er realistisk for en kar på dette forumet, egentlig er jeg 115kg, 32 år gammel løftet 300kg i markløft samt. Er tidligere 2x tungvektsmester i ufc, samt vunnet sølv i i submission wrestling vm i abu dhabi i 115kg klassen.

Lenke til kommentar

 

 

Det forventet jeg heller ikke, da dette er internett og hvem som helst kan si at de har oppnådd det og det. Poenget var at en smågutt som deg kanskje burde ta lærdom fra en mer erfaren en som meg, som faktisk har oppnådd noe :) Om du velger å tro på meg eller ikke spiller ikke så stor rolle for min del.

 

Haha, å herre!

Jeg sier jo at jeg er enig med deg, du får trent to hoder av triceps helt fint. Men for HELE triceps, så er det bedre med andre isoøvelser.

Skjønner ikke hva du prøver på her, egentlig.

 

Lenke til kommentar

Greier ikke bli klok på om jeg burde gå til innkjøp av proteinpulver....

 

Jeg har en grei kropp, men ønsker å bli mer RIPPED, hard. Spiller fotball og løper mye, men er kraftigere enn de fleste jeg møter, har alltid vært litt kraftig. 88-89 kg og 1,89 cm.

 

Jeg frykter å bli "for tung" - det er ikke målet - jeg vil bli hard, ripped. Trener opp imot to økter daglig, fotball + styrke.

 

TAKK FOR TIPS :xmas:

 

Edit: Og eventuelle tips til hva som er bra pulver og ikke "vektøkningpulver" som jeg leser om på nettet tas imot med stor hengivenhet og takk. :wee:

Endret av Mann20
Lenke til kommentar

Greier ikke bli klok på om jeg burde gå til innkjøp av proteinpulver....

 

Jeg har en grei kropp, men ønsker å bli mer RIPPED, hard. Spiller fotball og løper mye, men er kraftigere enn de fleste jeg møter, har alltid vært litt kraftig. 88-89 kg og 1,89 cm.

 

Jeg frykter å bli "for tung" - det er ikke målet - jeg vil bli hard, ripped. Trener opp imot to økter daglig, fotball + styrke.

 

TAKK FOR TIPS :xmas:

 

Edit: Og eventuelle tips til hva som er bra pulver og ikke "vektøkningpulver" som jeg leser om på nettet tas imot med stor hengivenhet og takk. :wee:

Har du i det hele hel****s tatt lest førsteposten?
Lenke til kommentar

Greier ikke bli klok på om jeg burde gå til innkjøp av proteinpulver....

 

Jeg har en grei kropp, men ønsker å bli mer RIPPED, hard. Spiller fotball og løper mye, men er kraftigere enn de fleste jeg møter, har alltid vært litt kraftig. 88-89 kg og 1,89 cm.

 

Jeg frykter å bli "for tung" - det er ikke målet - jeg vil bli hard, ripped. Trener opp imot to økter daglig, fotball + styrke.

 

TAKK FOR TIPS :xmas:

 

Edit: Og eventuelle tips til hva som er bra pulver og ikke "vektøkningpulver" som jeg leser om på nettet tas imot med stor hengivenhet og takk. :wee:

 

obvious troll is obvious.

Endret av joakimz
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...