Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man har allerede gått langt forbi hva menneskekroppen klarer å gjøre alene ved å introdusere drakter, man kan like så godt ta det man kan av prestasjonsfremmende midler.

 

(Jeg har ikke noe imot bruk av prestasjonsfremmende midler eller drakter.)

 

I bunn og grunn det jeg tenker ja. Nå om jeg burde ha samme holding til sko på de som løper? Ja kanskje det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på?

Lenke til kommentar

Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på?

 

Jeg loggfører alt i hodet.

Lenke til kommentar

Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på?

Myfitnesspal, enten som app på android eller i browser på pcen. Har tilogmed strekkodeleser

Lenke til kommentar

Hvordan skriver loggfører dere maten dere spiser? Jeg teller kun kalorier og gram protein, men det er tungvint å bruke kalkulator hver kveld. Har prøvd meg på et excel-ark, men synes også dette var litt for mye stress. Noen som har en enkel måte å loggføre det på?

Jeg legger inn det jeg har spist gjennom dagen på diett.no.

Lenke til kommentar

Spørsmål: For å få gang på knebøyen igjen, gå til innkjøp av knebeskyttere?

Er knærne som er problemet, så vil gjerne høre hva DST har å si om saken.

 

Hvordan er knærne problemet? Vondt? Stivt? Er det borte?

 

Ja, forsåvidt. Hvorfor ikke. Mange som har hatt nytte av det.

Endret av Diskutant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...