Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmpf.

 

Fått blemmer av de nye løpeskoa mine.

 

Noen som har noe tips til hvordan man døper inn eller kjører inn et par splitter nye joggesko?

 

Kan jo høre på mote og velvære forumet?

 

Mener å ha hørt no bullshit om skotrær, skogrener eller noe sånt. Ideen er liksom at du tar en treblokk, setter den i skoa, og den vider ut skoa mens du ikke har den på slik at de senere er myke og gode og lune å jogge i.

Endret av ralsten
Lenke til kommentar

Hei. Nå har jeg sett litt gjennom treningsprogram og sånt. Jeg har tenkt til å trene målrettet og bestemt opp mot hovedsakelig RYP programmet. Gått til innkjøp av frossen kyllingfilet i kilovis har jeg og...

 

Men jeg har fortsatt spørsmål:

Jeg så på fight club i går og da så jeg på Brad Pitt og han har skikkelige store muskler!

 

Se her:

200901_brad-pitt-fight-club-sexiest2.jpg

 

Også lurer jeg på om hvordan jeg trener til å få sånn kropp?

Lenke til kommentar

Hei. Nå har jeg sett litt gjennom treningsprogram og sånt. Jeg har tenkt til å trene målrettet og bestemt opp mot hovedsakelig RYP programmet. Gått til innkjøp av frossen kyllingfilet i kilovis har jeg og...

 

Men jeg har fortsatt spørsmål:

Jeg så på fight club i går og da så jeg på Brad Pitt og han har skikkelige store muskler!

 

Se her:

200901_brad-pitt-fight-club-sexiest2.jpg

 

Også lurer jeg på om hvordan jeg trener til å få sånn kropp?

 

Jeg er litt mistroisk da du drar frem "Tyler Durden-looken", men i tilfelle dette ikke er en spøk: Det finnes ingen spesiell måte å trene på som får deg til å se akkurat slik ut. Proporsjonene dine er i stor grad avhengig av kostholdet ditt, men også av genene dine. Sistnevnte får du ikke gjort noe med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...