Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stemmer fortsatt for å endre navnet på tråden som den store NTNU-tråden her inne gjorde for en liten stund siden. Vi/de så oss lei på spørsmål om hybel og leilighetsmarkedet, så de endret tittelen til:

"Holgers lille NTNU-tråd | *Se første post for spørsmål om hybel*"

Det har fungert veldig fint. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det er tungt som faen. Store muskler som krever mye belastning og volum.

Sant det! Det har jeg merket.

 

Haha, og jeg som trodde at folk mislikte det fordi folk har lyst til å trene overkroppen, som objektivt ser best ut, og at trening av underkroppen bruker dyrebar tid.

Lenke til kommentar

Sant det! Det har jeg merket.

 

Haha, og jeg som trodde at folk mislikte det fordi folk har lyst til å trene overkroppen, som objektivt ser best ut, og at trening av underkroppen bruker dyrebar tid.

 

Jeg tror at du har rett, altså at folk tror at det er store armer og stort bryst som gjelder for å se bra ut.

Lenke til kommentar

Masse dips etterfulgt av 2*12 arnoldpress og biceps curls.

= Sinnsvak Mongopump i alt fra traps, delts, pecs, lats, bi's, tri's etc.

(komme seg så fort som mulig hjem, hive på seg en ubertrang skjorte og noen skinny jeans, stikke ut å se på alle som mirer)

 

 

Er baggy singlet på gymmet lov?, vet mange synes det er harry men sånn som været har vært den siste tiden betyr trang tskjorte/langarmet tskjorte/genser at man går rundt på senteret neddynket i svette i tillegg til at man er heldig om man i det hele tatt klarer å få av seg det man har på overkroppen uten å rive det istykker pga. kombinasjonen av pømp og ummeneskelige mengder klam svette som fungerer som lim mellom hud og tøy.

 

Småbaggy singlet = slipper å svette like mye, går fort og få av, eller bør man bare trene i baris da?

Lenke til kommentar

Jeg oppdaget noe kult jeg kan gjøre. Hvis jeg drar albuene mine så langt bak skulderbladene mine jeg klarer og deretter knytter nevene og fører dem framover foran brystet mens jeg strammer musklene i armene så mye jeg kan, lager de en rar/småekkel knasende lyd. Det kan jo være et slags partytriks.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er baggy singlet på gymmet lov?, vet mange synes det er harry men sånn som været har vært den siste tiden betyr trang tskjorte/langarmet tskjorte/genser at man går rundt på senteret neddynket i svette i tillegg til at man er heldig om man i det hele tatt klarer å få av seg det man har på overkroppen uten å rive det istykker pga. kombinasjonen av pømp og ummeneskelige mengder klam svette som fungerer som lim mellom hud og tøy.

 

Småbaggy singlet = slipper å svette like mye, går fort og få av, eller bør man bare trene i baris da?

 

Har hørt at singlet ikke er lov på endel gym, men på Stamina trener til og med de som jobber der i singlet. Jeg trener der i singlet når t-skjortene er til vask. Aldri vært noe problem :) Sånn ca. 40% trener i singlet. Og det er digg nå som det er så varmt!

 

Edit: Jeg syns singlet er harry/ser stygt ut på "bicepsmonstere"(folk som ikke eier muskler. Tynne stilker). Så hvis du er et bicepsmonster, ikke bruk singlet! Og jeg vet ikke hvor populært baris er :p

Endret av Durochris
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...