Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Treningsprogram med tre styrkedager i kaloriunderskudd hvor man har tid til litt kardio på slutten av økten - go!

 

Flørtet litt med tanken med et underkropp/dra/dytt-program, men så fikk jeg plutselig lyst til å gå tilbake til den gode gamle Madcow.

 

Starting Strength har jeg heller aldri prøvd. Volumet virker såpass lite at det burde være greit å kombinere med kardio. Fokuset på styrkeløft gjør vel også slik at det er mulig å håpe på at man kan beholde litt av styrken gjennom vinteren.

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd krea-bolic? Leser så mye rart om det.

 

Det er ikke så mye å høre om det egentlig. kan være grei pga kapselform men betrakt det som kreatin.

Det er reklamestunt pga mono fungerer utmerket og man tjener ikke penger på det.

Da svartmalte man mono for å så lage disse nye som viser seg æ være bare tull.

 

De sier også at man holder mindre vann/ pløsete i ansikt ol, det er pga i 2 kapsler får man i seg 4g kreratin og med mindre kreatin tar man ikke for stor dose og da holder man ikke vann.

Blir som å si at man får mindre vondt av å slå løsere..

 

 

Mono er best og creapure er renest.

Endret av War
Lenke til kommentar

Den har vart i en god stund, tar vel 1 scoop per dag (5g) Er det denne de fleste har?

 

Hvorfor tar du 1 scoop når det står 4/5 på pakken?

Er det de fleste har sagt at det holder med 1 pr dag, 4-5 pr dag om du skal ''loade'' kreatinen. Er det nødvendig med 4-5?

Endret av _Pioneer_
Lenke til kommentar

Den har vart i en god stund, tar vel 1 scoop per dag (5g) Er det denne de fleste har?

 

Hvorfor tar du 1 scoop når det står 4/5 på pakken?

Er det de fleste har sagt at det holder med 1, 4-5 om du skal ''loade'' kreatinen. Er det nødvendig med 4-5 stk?

 

Nei, 5-10g per dag holder.

Lenke til kommentar

Andre som bruker programmet Rippetoe's SS?

 

Er trening av flere muskelgrupper OK som nybegynner? De fleste jeg har trent med kjører 2 muskelgrupper dagen, mens jeg gjerne begynner med pull ups, benk, rows så biceps øvelse. Noe variert opplegg, men er jo det SS går ut på?

 

Vil gjerne legge på noen øvelser her. Pull down, Cable chest press liker jeg godt, Chest press maskin, Low row etc. Har kjørt litt Chest press hvor jeg får kjørt skuldre å triceps, har hatt meget gode resultater av det.

 

Går det greit å legge disse øvelsene til SS? Føler ikke jeg får pushet meg nok bare med SS opplegget.

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd krea-bolic? Leser så mye rart om det.

Lite vits å bruke penger på det. Kreatin som de har tilegna fancy navn og egenskaper. Gjør samme nytta med kreatin monohydrat. CreaPure er et kvalitetsstempel/renhetsgaranti for kreatin, så se etter det når du skal velge. Du kan risikere å få med mye rart i de billige kinavariantene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...