Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som ikke merker noe til koffein? Selv 400mg-dose merket jeg ingenting av.

Drikker du mye kaffe da? Jeg drikker så mye at jeg får vondt i hodet uten. Merker ingenting til koffeinen og kan legge meg til å sove rett etter en kopp. Hår det vel i meg hele tiden.

Lenke til kommentar

Var det soyaolje som ga mye kcal pr. 100 gram? Hvor mye trengs for å få 100 gram? Ikke 1dl vel, siden det er tykt? Svelgte unna litt etter kveldsmaten nå nettopp, åå vann rett etterpå JA takk. Eller er det ikke så forbanna lurt å drikke såvidt av dette? Farlig usunt? Opplys meg! :D

Lenke til kommentar

Var det soyaolje som ga mye kcal pr. 100 gram? Hvor mye trengs for å få 100 gram? Ikke 1dl vel, siden det er tykt? Svelgte unna litt etter kveldsmaten nå nettopp, åå vann rett etterpå JA takk. Eller er det ikke så forbanna lurt å drikke såvidt av dette? Farlig usunt? Opplys meg! :D

Skal du drikke olje, så drikk noe annet soya, da. Altfor mye omega-6 i det.

Lenke til kommentar

Var det soyaolje som ga mye kcal pr. 100 gram? Hvor mye trengs for å få 100 gram? Ikke 1dl vel, siden det er tykt? Svelgte unna litt etter kveldsmaten nå nettopp, åå vann rett etterpå JA takk. Eller er det ikke så forbanna lurt å drikke såvidt av dette? Farlig usunt? Opplys meg! :D

Skal du drikke olje, så drikk noe annet soya, da. Altfor mye omega-6 i det.

 

Om man først skal drikke olje, drikk fiskeolje av noe slag.

 

Hva slags andre oljer kan jeg få tak i? Regner med alle matvarebutikker har dem hvertfall. Hva er fiskeolje? Tran?

Lenke til kommentar

Tran er en type fiskeolje, ja. Men kvaliteten er så som så. Jeg kjøper lakseolje fra norkost.no, men det er sikkert andre muligheter i både dagligvare og helsekost.

 

Okei, skal se om jeg får tak i noe lakseolje i butikkene her jeg da. Takker ;)

 

EDIT: Jævlig dyrt for ei lita flaske da! Holder den lenge? Er alt like dyrt, eller finnes det billigere alternativer? Vil ikke bruke flere hundre i måneden på det, de penga kan jeg bruke på mye annet flott som 17-åring :D

Endret av jigaplow
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Er det noen her som tar preworkout?

ACG3. Eg får lite bedre trening ta den, men syns ikkje den er verdt pengane egentleg.

Skal også prøve C4 og jack3d og se om dei "hjelper" meg...

Jeg trenger bare noe man kan få kjøpt i norge jeg, har ikke muligheten til å kjøpe på nett/dra til sverige.

Bor du i Stavanger har de Jack3d hos Kost1 ;-)

 

Bruker selv Jack3d + kreatin før trening.

Lenke til kommentar

Føler jeg liten og svak nå, ikke vant med å trene så tidlig på tom mage (altså før klokka sju om morran), og kun med kaffe i magen.

Tid for havregrøt, tror jeg :)

 

Begynner å like denne måten å trene på, og jeg tror at om ikke så veldig lenge kommer jeg til å føle meg mer sprek enn bare sterk. Det er litt deilig å kjenne at jeg kan jobbe på litt mer enn 10 reps uten å bli sliten, formen stiger og jeg klarer å presse meg mer og mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hva slags andre oljer kan jeg få tak i? Regner med alle matvarebutikker har dem hvertfall. Hva er fiskeolje? Tran?

Noe er laget fra å presse leveren, det er den billigste.

I en næringskjede vil giften hope seg opp i leveren og dyr spiser dyr så større dyr , mer gift.

Så presses denne leveren og selges som tran.

 

Hakket over der er at de presser fiskekjøttet og ikke leveren, den er renere og dyrere.

Hakket over der igjen er selolje, best , men dyrest.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...