Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Noen som har forsøkt seg på en PSMF diett? Jeg tror jeg skal gi det et lite forsøk i to uker bare for moro skyld. Kommer til å kombinere det med periodisk faste, så forhåpentligvis unngår jeg sultfølelse.

Jeg tenkte å prøve en tre ukers tid etter eksamen. Just for the luls. Planlegger å gjøre det etter PF selv - et stort måltid + proteinfluff til dessert!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har forsøkt seg på en PSMF diett? Jeg tror jeg skal gi det et lite forsøk i to uker bare for moro skyld. Kommer til å kombinere det med periodisk faste, så forhåpentligvis unngår jeg sultfølelse.

 

PSMF hviledager, vedlikehold treningsdager med masse karbo. Muligens en optimal kombo for den som er 10-20% fettprosent og vil ned i fett% samtidig som muskelmassen økes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg får treningsstudio gratis via jobb om jeg trener i i gjennomsnittet 1 gang i uka i løpet av året, hvilket ikke akkurat er det store kravet.

 

Hadde nok uansett trent på et annet studio om jeg måtte betalt selv.

Lenke til kommentar

PSMF hviledager, vedlikehold treningsdager med masse karbo. Muligens en optimal kombo for den som er 10-20% fettprosent og vil ned i fett% samtidig som muskelmassen økes.

Hvordan fungerer det?

 

Vel, I korte trekk fungerer treningsdager (med dertil høyt inntak av karbo) som små spisedager der leptin får seg et skikkelig boost av alle karbohydratene (inntas helst i form av stivelse).

Hviledagene spiser du etter psmf og -20& til -40% under maintenance.

 

Mine macroes når jeg kjørte dette tidligere var:

Treningsdager: 400g karbo, 150g protein, 35g fett. (tot 2400kcal, der 1g protein regnes som 3,2kcal)

Hviledager: ~0-50g karbo, 150g protein, 120g fett. (tot 1700-1900 kcal).

 

Resultatet var vektstabillitet med muskelvekst, men etterhvert gikk jeg lei av såppas mye endring fra dag til dag.

Endret av storken
Lenke til kommentar

PSMF hviledager, vedlikehold treningsdager med masse karbo. Muligens en optimal kombo for den som er 10-20% fettprosent og vil ned i fett% samtidig som muskelmassen økes.

Hvordan fungerer det?

 

Vel, I korte trekk fungerer treningsdager (med dertil høyt inntak av karbo) som små spisedager der leptin får seg et skikkelig boost av alle karbohydratene (inntas helst i form av stivelse).

Hviledagene spiser du etter psmf og -20& til -40% under maintenance.

 

Mine macroes når jeg kjørte dette tidligere var:

Treningsdager: 400g karbo, 150g protein, 35g fett. (tot 2400kcal, der 1g protein regnes som 3,2kcal)

Hviledager: ~0-50g karbo, 150g protein, 120g fett. (tot 1700-1900 kcal).

 

Resultatet var vektstabillitet med muskelvekst, men etterhvert gikk jeg lei av såppas mye endring fra dag til dag.

 

Det der er jo basically LeanGains... Det er sånn jeg spiser nå.

PSMF er egentlig bare protein, og så lite som mulig av karb og fett. Skal vel helst holde seg under 20g karb/fett når du kjører PSMF og gjerne enda mindre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt treningssenter er både dyrere og har kortere åpningstid enn deres. Derfor blir naturligvis treningsøktene både mer intensiv og mere verdt. Så med andre ord blir jeg større og sterkere enn dere. Ren logikk det der!

 

Du blir aldri større og sterkere enn meg. Aldri. Noengang.

Lenke til kommentar

Mitt treningssenter er både dyrere og har kortere åpningstid enn deres. Derfor blir naturligvis treningsøktene både mer intensiv og mere verdt. Så med andre ord blir jeg større og sterkere enn dere. Ren logikk det der!

 

Du blir aldri større og sterkere enn meg. Aldri. Noengang.

Og jeg ER større og sterkere enn deg allerede, hvordan forholder du deg til DET? :mrgreen:
Lenke til kommentar

For å forbedre meg mest mulig på 3000meter på 4 veker, kva er den beste metoden?

4x4 HIIT?

 

Kor ofte burde eg trene, kor lange intervall, kor lenge totalt?

Du atte... Ikke for å være en suring menne.... Har ikke DU spurt om dette flere ganger før og fått samme svaret??????????????? HÆ????????????
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...