Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Do you even lift?

 

Jeg skal spise 600g kalkun som en del av et måltid i morgen.

 

Sett deg trene på kraft, jekk deg ned lol

 

lol. Hva med at du holder kjeft?

Humor er tydeligvis ikke lov.

 

Det var forresten en fortsettelse av greia med et stykk knekkebrød.

Endret av OlafG
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører tommelen over både på low og high faktisk. Når jeg kjører high så klarer jeg ikke å plassere stanga riktig på traps uten at det gjør vondt etellerannet sted eller at stanga ruller. Low-bar går bra bortsett fra håndleddet. Det hjelper til en viss grad å presse albuene frem og under stanga, men kjenner det fortsatt bra på de tyngste løftene.

Då har du nok hendene for langt under stanga. Prøv å få dei meir på baksida og oppå. Hendene skal som sagt ikkje halde noko vekt, så du skal ha grepet meir på baksida enn under. Veit ikkje kor smalt grep du har i dag, men du må kanskje gå litt breiare. Prøv deg fram.

 

Du bør få armane og hendene bortimot parallell, det er ein god posisjon.

Som her:

*video*

 

Du har nok rett at det er her problemet ligger. Prøvde å kikke litt på henda i dagens økt og fant ut at jeg holder litt langt ned og at håndleddene derfor blir bøyd og får ekstra belastning på seg.

Lenke til kommentar

Doofen: Er det så rart da? Det er jo verken særlig morsomt eller særlig overraskende, men helt naturlig. Har man en kontorjobb så lider mobiliteten. Mindreverdighetskomplekser?

 

In other news, sitat fra paradise hotel (via facebook, må vite):

"Tror jeg skal droppe den styrketreningen og heller trene på mer fysiske måter".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fikk med meg den sitaten i sta jeg også, Herr Brun. Følger faktisk med på det dritet der :hm: (den eneste serien jeg følger med på, på tv)

Den jenta der kommer med utrolig dumme sitater sånn ca hver episode.

 

Hvordan hu har tenkt å trene på mer fysiske måter utenom å trene styrke ser jeg ikke helt hvordan er mulig men :w00t:

Lenke til kommentar

Doofen: Er det så rart da? Det er jo verken særlig morsomt eller særlig overraskende, men helt naturlig. Har man en kontorjobb så lider mobiliteten. Mindreverdighetskomplekser?

 

In other news, sitat fra paradise hotel (via facebook, må vite):

"Tror jeg skal droppe den styrketreningen og heller trene på mer fysiske måter".

;)
Lenke til kommentar

Noen som er interessert i å hjelpe meg med å sette opp et treningsopplegg som jeg kan bruke?

Er ute etter å trene kondisjon og overkroppen.

 

Kondisjonsdelen har jeg forsåvidt kontroll over selv, men styrkedelen har jeg ikke noen anelse på.

Jeg har egentlig ikke tilgang til noe utstyr. Er interessert i push-ups og sit-ups, men vet at dette ikke er nok, og at jeg er nødt å ha øvelser for ryggen osv også.

Er det verdt å lage egen tråd?

 

Er forresten i veldig dårlig form. Kan ta en maks 30-40 push-ups og ikke så altfor mange flere sit-ups atm.

Endret av NoNamesLeft
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...