Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Det finnes ikke en grense på den måten pga alt over 3g pr fettfri kg blir omdannet til glukose / karbohydrat.

Så da blir det bare dyr karbohydrat og ikke noen overbelastning ol.

 

Lavkarbfolka lurer seg selv med å innta 5-6-7g protein pr kg :tease:

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

On another note: Folk her i USA er blitt veldig skeptiske til Jack3d. Det stemmer at det skal bli ulovlig her fra og med 9ende april. Dette pga folk her dauer visstnok dauer av det.

Det er i forbindelse med alkohol.

Man blir helt mongo om man blander de to :p

 

Bare jeg som sitter igjen med en følelse av at du har gjort det et par ganger?

 

BURN!!

Lenke til kommentar

On another note: Folk her i USA er blitt veldig skeptiske til Jack3d. Det stemmer at det skal bli ulovlig her fra og med 9ende april. Dette pga folk her dauer visstnok dauer av det.

Det er i forbindelse med alkohol.

Man blir helt mongo om man blander de to :p

 

Bare jeg som sitter igjen med en følelse av at du har gjort det et par ganger?

 

BURN!!

 

Har blanda DMAA (rent pulverform) med alkohol mange ganger, aldri blitt mongo. Mer våken bare :)

Lenke til kommentar

On another note: Folk her i USA er blitt veldig skeptiske til Jack3d. Det stemmer at det skal bli ulovlig her fra og med 9ende april. Dette pga folk her dauer visstnok dauer av det.

Det er i forbindelse med alkohol.

Man blir helt mongo om man blander de to :p

 

Bare jeg som sitter igjen med en følelse av at du har gjort det et par ganger?

 

BURN!!

Ikke med alkohol... :whistle:
Lenke til kommentar

Har mistet motivasjonen helt til å trene muskler. Føler meg som den pinglen da jeg er på treningsstudioet og blir misfornøyd med meg selv, er ikke noe artig. Klarer heller ikke å presse meg selv noe særlig...

 

Ja, for du blir jo så mye sterkere av og gi opp :roll: stop exuses. Alle må starte et sted, og det er ingen som er pro som nybegynner.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes dette med gram protein pr kg høres litt sprøtt ut. Jeg mener, har du noe forslag til hvordan jeg skal få 200g rent protein i meg UTEN gainer og uten at magesekken sprenges?

 

Det er rett og slett ikke normalt å spise så mye mat...

80g havregryn 10g protein

300G kyllingfilet 84 g protein

1l ekstra lett melk 33g protein

1 skyr 17g protein

1 proteinshake 50g protein

=194g protein, uten gainer, og en jente på 40kg kan fint spise det i løpet av en dag.

 

SUCK IT UP BITCH

 

 

http://www.myo.no/shop/myoshop.asp?id=28

 

kyllingfilet 100g = 21.5g protein -- 21.5gx3 = 64.5g i 300g kyllingfillet.

 

Ehh så nei, det er langt fra 84g protein i kyllingfilletpakken. Du juger.

 

Hepp, kom igjen. Ned på begge knær med deg!

Lenke til kommentar

Jeg synes dette med gram protein pr kg høres litt sprøtt ut. Jeg mener, har du noe forslag til hvordan jeg skal få 200g rent protein i meg UTEN gainer og uten at magesekken sprenges?

 

Det er rett og slett ikke normalt å spise så mye mat...

80g havregryn 10g protein

300G kyllingfilet 84 g protein

1l ekstra lett melk 33g protein

1 skyr 17g protein

1 proteinshake 50g protein

=194g protein, uten gainer, og en jente på 40kg kan fint spise det i løpet av en dag.

 

SUCK IT UP BITCH

 

 

http://www.myo.no/sh...oshop.asp?id=28

 

kyllingfilet 100g = 21.5g protein -- 21.5gx3 = 64.5g i 300g kyllingfillet.

 

Ehh så nei, det er langt fra 84g protein i kyllingfilletpakken. Du juger.

 

Hepp, kom igjen. Ned på begge knær med deg!

Her har det vært sent på kvelden og fort i svingene. Uansett ikke noe problem, som Double0Steven har vist ;)

Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Jeg er ute etter å gå ned i vekt. :)

 

Jeg er en gutt på 17 år, 187 høy å veier 102 kg, Ønsker derfor å gå ned til 70-75 Kg, Vil ikke gå alt for lavt... Jeg har hatt et vekttap på 32 Kg, så har hatt meg en liten pause nå. Jeg har da tenkt på å begynne igjen. :)

 

Derfor lurer jeg på hvor mye Kcal/karbohydrater osv... Jeg bør spise for å gå ned i vekt?

 

Takker på forhånd! :)

Lenke til kommentar

Har begynnt å logge maten jeg spiser på diett.no. Det som var litt sykt var at jeg helt tilfeldigvis havnet på nøyaktig like mange kcal de to første dagene! 2721kcal, antall proteiner var forresten 252g og 226g. Det får holde på 83kg kroppsvekt :grin2:

Endret av magb
Lenke til kommentar

Hei! :)

 

Jeg er ute etter å gå ned i vekt. :)

 

Jeg er en gutt på 17 år, 187 høy å veier 102 kg, Ønsker derfor å gå ned til 70-75 Kg, Vil ikke gå alt for lavt... Jeg har hatt et vekttap på 32 Kg, så har hatt meg en liten pause nå. Jeg har da tenkt på å begynne igjen. :)

 

Derfor lurer jeg på hvor mye Kcal/karbohydrater osv... Jeg bør spise for å gå ned i vekt?

 

Takker på forhånd! :)

 

Skjønner btw helt ikke hvorfor vektmålet ditt er 70-75 kg, det er ikke så veldig høyt for en på 187 cm. Nå er det mulig målet ditt bare er å bli "tynn", men det er vel ikke så kult?

 

Jeg veier pr. dags dato rundt 95 kg, er 186 høy og har egentlig sluttet å tenke på vekten. Greit å se på for å få en viss indikasjon på om man er helt på jordet eller ikke, men der stopper det. Målet er få ned fettprosent og bygge litt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...