Corey Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Ser på fotballforumet at di har laget en egen "sosial-tråd", der alt kan snakkes om. Kunne det vært en ide for treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å vite hva folk feks fikk til jul osv. ? 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Ser på fotballforumet at di har laget en egen "sosial-tråd", der alt kan snakkes om. Kunne det vært en ide for treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å vite hva folk feks fikk til jul osv. ? Its alive! Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Hvem trener på julaften... Jeg trente fra 12 til 14 i går. Kom hjem til grøt-spising. Så det er mulig Ser på fotballforumet at di har laget en egen "sosial-tråd", der alt kan snakkes om. Kunne det vært en ide for treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å vite hva folk feks fikk til jul osv. I'm in Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Hvem trener på julaften... Jeg trente fra 12 til 14 i går. Kom hjem til grøt-spising. Så det er mulig Ser på fotballforumet at di har laget en egen "sosial-tråd", der alt kan snakkes om. Kunne det vært en ide for treningsdelen av forumet? Hadde vært gøy å vite hva folk feks fikk til jul osv. I'm in Jeg også. Ikke så lenge da Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Vi har jo eget ot forum, hvorfor trenger vi en ot tråd i hver kategori? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Vi har jo eget ot forum, hvorfor trenger vi en ot tråd i hver kategori?Se for deg 3200567 brukere "chatte" i en og samme tråd... Håhåhå... Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Chatter vi ikke allerede i denne tråden? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Nei, her krangler vi 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Har noen her Polar FT7? Jeg får ikke til å skru den av. Finner ingenting i bruksanvisningen som fulgte med eller på deres nettsider. En kompis har FT4 og skrur den av ved å trykke inn venstre nedre knapp flere ganger, men det funker ikke for meg! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Noen som har erfaring med trening når man er på ferie? Er i Stockholm nå, og har lyst å trene litt mens jeg er her. Bare en uke liksom, så orker ikke betale for en hel mnd på sentre. Noen kjente sentre som tilbyr gratis prøvetimer? Rekker sikkert ikke mer enn 3-4 økter før jeg drar. Hadde jeg kunnet betalt 100-200 så er det verdt det. 3-4 hundre, så er jeg mer skeptisk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Gymmen åpner ikke får 28. Begynner å bli litt lei av åpningstidene der. Åpent tre timer tirsdager og torsdager i sommerferien, that's it. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Øde treningsstudio? Må være de kjipeste åpningstidene jeg har sett Lenke til kommentar
crazylazyboy Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Glad jeg trener på et ubemmannet, alltid åpent treningsstudio Om jeg vil ha en økt kl. 0430 inatt så er det ingen som stopper meg Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Treningsstudio med åpningstider? #hadde slutta på dagen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Ahahaha, øde ja Er vel 1 mil til Trento og Sats, og det blir i drøyeste laget på moped. Det største problemet er ferier. Må nesten ta en prat med de når sommeren nærmer seg. Er åpent til 9 på hverdager, og fra 11 til 2 i helgene. Det får jeg til Det positive er at det koster 2000 i året. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Prøvde low-bar bøy i dag for første gang. Anbefales sterkt, selv om det føles veldig uvant. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 For å ikke snakke om en 10% mer vekt du kan slenge på sånn i snitt. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 25. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2014 Prøvde low-bar bøy i dag for første gang. Anbefales sterkt, selv om det føles veldig uvant. Kjørte du tungt da? Har lyst til å prøve det, men det virker skummelt. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 26. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2014 Her ligger videoene av Europas sterkeste mann. Thor er rimelig overlegen i de fleste øvelsene. https://www.youtube.com/user/mechmeret/videos Lenke til kommentar
Lami Skrevet 28. desember 2014 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2014 Noen tips mot å styrke håndledd? Når jeg kjører benkpress, så skjer det automatisk at venstre håndledd knekker, mens høyre er rett, slik det skal være. Er svakest i venstre generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå