Gå til innhold

Den Store Treningstråden! | Nybegynner? Se førstepost for kort innføring.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Hvordan skal jeg fordele det ut over dagen? Ta det de dagene jeg ikke trenee og?

Alle dager. 5g på en gang. Samme når på dagen. Innbiller meg at det går raskere inn i kroppen på tom mage da, men det blir broscience.

 

5gr er vel en teeskje. Du kan også doble dosen under loading-fasen, også gå tilbake til 5gr. Husk at du må drikke rikelig med vann, ca. 4 liter har jeg hørt.

Lenke til kommentar

ër det sånn at kondistrening ikke har noen negativ på styrketrening så lenge man spiser nok?

Negativt jo, det sender jo signaler om å kvitte seg med massen, det eneste som holder det igjen er at man faktisk trener og spiser protein.

 

Lenger jo værre, men man mister ikke gainsa etter 20 min på mølla.

Lenke til kommentar

 

ër det sånn at kondistrening ikke har noen negativ på styrketrening så lenge man spiser nok?

Negativt jo, det sender jo signaler om å kvitte seg med massen, det eneste som holder det igjen er at man faktisk trener og spiser protein.

 

Lenger jo værre, men man mister ikke gainsa etter 20 min på mølla.

 

DET var nå vel litt VEL enkelgjort?

Lenke til kommentar

Nja litt på mølla her og der blir litt annerledes en 4t på sykkel hver dag. Rent teoretisk på forskningsnivå så er det best å la vær, men om man absolutt må så vent 3timer mellom styrke/cardio . Og vit at det ikke hjelper for å holde fettprosenten i sjakk på bulk, da man må spise tilbake alle kcal igjen. Men man kan holde "kondisen" o sjakk så man ikke puster å peser om man må løpe 50 meter til bussen på bulk

Lenke til kommentar

5gr er vel en teeskje. Du kan også doble dosen under loading-fasen, også gå tilbake til 5gr. Husk at du må drikke rikelig med vann, ca. 4 liter har jeg hørt.

 

I den loading fasen, er det første den første uka jeg bruker det?

Holder det med 10 gram per dag?

Ja, det holder med 10g per dag den første uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...