Cl1ck Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 bicepen er myk når jeg klemmer på den, med hard så mener jeg at den skal bli mindre myk. Eller er det kanskje normalt at den skal være myk Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Kommer an på om du strammer eller ikke Om den føles slapp når du strammer er det på tide å gjøre noe, ja. Til og med min biceps er hard når den strammes, hehe... Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Hva er best for fettforbrenning, løpe intervaller opp en VELDIG bratt bakke, eller jogging? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jogging forbrenner vel mer fett der og da, men intervallene øker forbrenningen utover dagen og, så du forbrenner mer totalt. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Når jeg jogger korte turer (opp til 6-7 kilometer) så jogger jeg hele tiden. Når det er snakk om lengre strekker (1 mil og oppover) så kombinerer jeg med gåing slik at det blir intervaltrening. Funker som faen Lenke til kommentar
Brad Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Faen, jeg syntes det er så jævelig kjedelig å jogge! Når jeg jogger jogger jeg fra 4-8 km. Er det lite? Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Det er OK lengde. Men noen innvendinger om hva som er best av bicepscurl med helstang eller hantler? Kjørt med stang en stund, men de to sisste øktene har jeg kjørt sittende med hantler og føler allerede en forskjell. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg hater jogging intenst. Men det har blitt mer gøy nå som jeg har slike fingersko. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Jeg digger jogging. Techno på øret så går det fort som faen Lenke til kommentar
discostu Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Faen, jeg syntes det er så jævelig kjedelig å jogge! Når jeg jogger jogger jeg fra 4-8 km. Er det lite? Haha, sliter med det samme selv, ofte jeg bare begynner å gå istedet, ikke alltid fordi jeg er sliten, men fordi jeg syns det er så SYKT kjedelig... Mye mer behagelig å gå fort. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 Går jo an å gå for kortere distanser, men løpe dem så fort man klarer? 3 km i så høyt tempo som mulig, f.eks. Er vel en god økt det? Lenke til kommentar
Brad Skrevet 3. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Woooooho! Cheapuksupplements.com med ny side og gratis frakt EDIT: Ikke gratis, men billigere frakt Endret 3. juni 2011 av Brad Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Gratis frakt på ordre under 75 pund og 1 kg Lenke til kommentar
War Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 (endret) Haha , vanligvis er det gratis frakt på ordre over 100kg osv pga da handler folk mer. Nå vil jo folk handle så lite som mulig og om de orker, flere ganger. Endret 4. juni 2011 av War Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Rimelig uforståelig ja... Men godt nytt for de som skal kjøpe Jack3d etc, for all del. Lenke til kommentar
Brad Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Frakta er heller ikke så dyr om du kjøper flere kilo proteinpulver. Men kjekt med fri frakt vist du bare skal ha noen kapsler eller lignendes. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Irriterende at magefett er så seiglivet i sammenligning med annet. På meg i hvert fall... Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Det er vell det som blir vekk tilsutt, for mange. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Yeah, mage og lår er seiglivet. Merker nedgang på lår, men mage er seigere. Men, er jo bare å fortsette å gå på. Men jeg er en stykk vinglete type, så klarer aldri bestemme meg for om jeg skal ned i fettprosent eller opp i masse først. Er relativt tynn fra før, men lyst til å bli kvitt resten på magen og... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2011 Tror egentlig ikke magefettet er så mye verre enn alt annet. Det er bare der man fokuserer mest, og hele tiden sjekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå