Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Hva var så patetisk med han??? Du tenker sikkert på han tyskeren :roll:, men da tar du feil! Det var jo portåpneren som var slemmingen: Han lurte per med gassmaska, plystret og kastet den døde kaninen på Eli, løste Per fra "stjerna" og stakk han i halsen + at han nesten kvelte Lasse inne i teltet! Lærte du ingenting fra slutten! :)

:ermm:

 

Hmm, noe jeg ikke forstod, da.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har faktisk ikke sett en film som skremmer meg, siste "skrekkfilmen" jeg så var vell Hellraiser eller noe sånt. Noen som har noe å anbefale som kan skremme dritten utav meg?

It will tear your soul appart. (hellrasier quote) muhahaha

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
-The ring            (UGH, gleder meg til The ring 2 som kommer snart)

-Alien                (God gammel, en av de beste)

-Villmark            (God, men en patetisk slemming og av og til lame)

-The Village        (ikke så ofte men fy flate så jeg skvatt på kino)

-Signs                (Dritskummel i helt enkle scener)

 

Er det bare jeg som synes at M. Night Shyamalan er skikkelig god til å lage skumle scener ut av noen enkle scener, husker spesielt godt i "Signs" når en alien går forbi i et video opptak

tror ikkje du skjønte kem som var mr.evil her

 

edit: her var eg først ute gitt! :p

Endret av christaaah
Lenke til kommentar

For det første så skjønner jeg ikke hvorfor folk synes The Village er skummel, alt er jo bare falskt, og ikke bare sånn film falsk, men sånn story-falsk :nei: Ufattelig dårlig film :thumbdown:

 

Og the ring og alle de derre amerikaniserte filmene er jo ikke noe særlig, synes jeg da...(Smak og behag)

Men den japanske(orginale) versjonen av 1 ubesvart anrop var ganske morsom synes jeg....*Håpe på å ikke få en scary mms med bilde av en dau kjering* :p

Men tviler på hollywood versjonen av den blir noe særlig..(tror det er den som heter Phone eller noe sånnt) :hrm:

Lenke til kommentar
Hva var så patetisk med han??? Du tenker sikkert på han tyskeren :roll:, men da tar du feil! Det var jo portåpneren som var slemmingen: Han lurte per med gassmaska, plystret og kastet den døde kaninen på Eli, løste Per fra "stjerna" og stakk han i halsen + at han nesten kvelte Lasse inne i teltet! Lærte du ingenting fra slutten! :)

:ermm:

 

Hmm, noe jeg ikke forstod, da.

Det får vi ikke vite, det er bare noe du går ut ifra :p

Hva hvis den egentlige tanken var at det var aliens som stod bak hele greie?

Kanskje de hadde utført litt eksperimenter på den tyskeren, slik at han ble helt looney...

Også plasserte de bare allle sammen i en skog og filmet hele greia, solgte den til det norske publikum med sublime meldinger, slik at en dag, når de kommer tilbake så vil vi følge de i deres erobring av verden...

Kanskje det var det hele filmen handlet om? Kommer selvfølgelig an på hvem du spør, men jeg tror det var akkurat det som var planen med den filmen fra begynnelsen... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...