Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

(Flere som så (The) Ring(u) sent på kveld og flyttet tven ut av rommet? Jeg fikk seriøst ikke sove før jeg visste at jeg ikke hadde tv på rommet.)

jeg måtte sitte opp i 2 timer mere for og se en komedie jeg viste var bra , førstegange jeg så the ring , andregangen dama skulle se deg tok jeg meg en lang kjøre tur

 

jeg vill og hive hele tv ut av huset , men det kinesiske orginalen var døll da

Hva var så "døll" med den Japanske egentlig? Jeg synes at den japanske er 10 ganger bedre enn den Amerikanske. Jeg likte bla. mer stemningen i den japanske enn den amerikanske. Skjønner godt at veldig mange foretrekker hollywood, for der skal man gjøre så mye ut av en film som mulig, overdrive med div. effekter osv. ta eksemplet med hestene i den amerikanske versjonen, en helt unødvendig scene som ikke bidro noe særlig, filmen hadde klart seg helt fint uten.

 

Jeg gir den japanske terningkast 5 og den amerikanske terningkast 3. :yes:

Endret av Scrim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva var så "døll" med den Japanske egentlig? Jeg synes at den japanske er 10 ganger bedre enn den Amerikanske. Jeg likte bla. mer stemningen i den japanske enn den amerikanske. Skjønner godt at veldig mange foretrekker hollywood, for der skal man gjøre så mye ut av en film som mulig, overdrive med div. effekter osv. ta eksemplet med hestene i den amerikanske versjonen, en helt unødvendig scene som ikke bidro noe særlig, filmen hadde klart seg helt fint uten.

 

Jeg gir den japanske terningkast 5 og den amerikanske terningkast 3. :yes:

Her er vi bare uenig. Jeg syns ikke noen av filmene er spesiellt god, men Ring var mer skummel enn Ringu, og derfor likte jeg den bedre. Jeg tror hestscenen rett og slett bidro til en uhyggelig stemning, og det var derfor jeg likte filmen.

 

Det virker som det ikke er lov til å foretrekke den nye versjonen av en film for tiden, og at alle skal være så forbasket old-school.. Jaja, jeg holder meg til min mening: Ringu var ikke skummel, The Ring var skummel.

Lenke til kommentar
Hva var så "døll" med den Japanske egentlig? Jeg synes at den japanske er 10 ganger bedre enn den Amerikanske. Jeg likte bla. mer stemningen i den japanske enn den amerikanske. Skjønner godt at veldig mange foretrekker hollywood, for der skal man gjøre så mye ut av en film som mulig, overdrive med div. effekter osv. ta eksemplet med hestene i den amerikanske versjonen, en helt unødvendig scene som ikke bidro noe særlig, filmen hadde klart seg helt fint uten.

 

Jeg gir den japanske terningkast 5 og den amerikanske terningkast 3.  :yes:

Her er vi bare uenig. Jeg syns ikke noen av filmene er spesiellt god, men Ring var mer skummel enn Ringu, og derfor likte jeg den bedre. Jeg tror hestscenen rett og slett bidro til en uhyggelig stemning, og det var derfor jeg likte filmen.

 

Det virker som det ikke er lov til å foretrekke den nye versjonen av en film for tiden, og at alle skal være så forbasket old-school.. Jaja, jeg holder meg til min mening: Ringu var ikke skummel, The Ring var skummel.

Det var ikke deg den kommentaren var til, det var til ftz-.

 

Jeg synes ingen av dem var noe skumle, men den japanske var mer skummel enn den amerikanske, det synes jeg ihvertfall. En flokk med hester bidro til en skummel stemning? Nah, er ikke enig med det, synes den scenen var ganske så kjedelig.

 

Det er ingen som sier at du ikke får lov til å foretrekke originalen, men det er så irriterende at mange tror at hollywood utgaven kom ut først. Og det er ikke bare med The Ring, nå skal jo Dark Water bli "hollywoodsert", og veldig mange kommer til å tro at det er originalen.

Lenke til kommentar
Du glemte Ju-On som er blitt ødelagdt av "Buffy tha Vampiah Slayah":ohmy:

Glemte Ju-on ja, en film jeg dessverre ikke har fått sett enda (hverken originalen eller remaken). Den virker knallbra, så ved først og beste anledning så skal jeg skaffe meg den. :yes:

Endret av Scrim
Lenke til kommentar

Klar over at kommentaren ikke var rettet til meg, jeg tenkte bare at jeg kunne komme med mine meninger om saken.

Jeg syns også det er irriterende med folk som spør om LotR er basert på en bok eller tror at The Ring var først, men jeg syns det er like irriterende med folk som klager på meg fordi jeg liker en remake bedre, eller fordi jeg foretrakk filmatiseringen av en bok framfor selve boken.

Lenke til kommentar
Apropos Twin Peaks... Når kommer 2. sesong på DVD?

Skulle vært ute i R2 i høst, men lagt på is til høsten '05, for å koordineres med utgivelser i resten av verden (primært R1, der de som har rettighetene fram til årsskiftet ikke syntes det var noen vits i å bruke tid og penger på noe de bare kunne selge i et år eller to).

Lenke til kommentar

All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy. All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy. All

work and no play makes Jack a dull boy. All work

and no play makes Jack a dull boy. All work and

no play makes Jack a dull boy. All work and no

play makes Jack a dull boy. All work and no play

makes Jack a dull boy. All work and no play makes

Jack a dull boy. All work and no play makes Jack

a dull boy. All work and no play makes Jack a

dull boy. All work and no play makes Jack a dull

boy. All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy. All

work and no play makes Jack a dull boy. All work

and no play makes Jack a dull boy. All work and

no play makes Jack a dull boy. All work and no

play makes Jack a dull boy. All work and no play

makes Jack a dull boy. All work and no play makes

Jack a dull boy. All work and no play makes Jack

a dull boy. All work and no play makes Jack a

dull boy. All work and no play makes Jack a dull

boy. All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull boy.

All work and no play makes Jack a dull

boy. All work and no play makes

Jack a dull boy. All work and

no play makes Jack a dull

boy. All work and no

play makes Jack

a dull boy. All

work and no

play makes

Jack a

dull boy.

All

work

and

no

play

makes

Jack

a

dull

boy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...