Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Correctamundo :D

 

Men hva som er skummelt er veldig forskjellig fra folk til folk.

Det stemmer, men jeg tror at hvis du virkelig lever deg inn i filmen og sier til deg selv på forhånd: nå vil jeg bli skremt så vil du kose deg mye mer med filmer. Jeg har sett Alien, men fikk høre av flere at Aliens er mer skummel, derfor har jeg enda ikke sett den, fordi jeg vil heller vente til det regner og tordner og er skikkelig guffent ute. Jeg vil òg helst være hjemme alene.

 

(Flere som så (The) Ring(u) sent på kveld og flyttet tven ut av rommet? Jeg fikk seriøst ikke sove før jeg visste at jeg ikke hadde tv på rommet.)

Lenke til kommentar

the sphere er den filmen som har skremt meg mest... har litt med omstendighetene når jeg så den å gjøre... Den minner jo veldig mye om event horizon, som jeg synes var spennende...

 

hufsa i mummidalen er jo en historie for seg selv, noe mer skremmende for et barnesinn skal en lete lenge etter tror jeg :!:

Lenke til kommentar
Jeg har sett Alien, men fikk høre av flere at Aliens er mer skummel, derfor har jeg enda ikke sett den, fordi jeg vil heller vente til det regner og tordner og er skikkelig guffent ute. Jeg vil òg helst være hjemme alene.

Vær forsiktig med å få for store forhåpninger nå.... Aliens er mye mye mye mer action basert og jeg kan ikke tenke meg at flertallet syns den er skumlere enn Alien.

Lenke til kommentar
Jeg har sett Alien, men fikk høre av flere at Aliens er mer skummel, derfor har jeg enda ikke sett den, fordi jeg vil heller vente til det regner og tordner og er skikkelig guffent ute. Jeg vil òg helst være hjemme alene.

Vær forsiktig med å få for store forhåpninger nå.... Aliens er mye mye mye mer action basert og jeg kan ikke tenke meg at flertallet syns den er skumlere enn Alien.

Æsj.

Forslag til en film ala Alien? Like skummel uten at det er særlig action.

Lenke til kommentar

(Flere som så (The) Ring(u) sent på kveld og flyttet tven ut av rommet? Jeg fikk seriøst ikke sove før jeg visste at jeg ikke hadde tv på rommet.)

jeg måtte sitte opp i 2 timer mere for og se en komedie jeg viste var bra , førstegange jeg så the ring , andregangen dama skulle se deg tok jeg meg en lang kjøre tur

 

jeg vill og hive hele tv ut av huset , men det kinesiske orginalen var døll da

Lenke til kommentar

Nattevakten trur jeg den het.

Var aleina når jeg så den i et mørkt rom. Hadde et rart mareritt også den natta om filmen.

 

Altså jeg var nattevakten da, og plutselig begynte den røde lampa å lyse rødt. Så ringte telefonen. Klart jeg svarte så sa dem: "Kom dæ for hælvete ut herfra!!", klar jeg får panikk å springer fort til nærmeste vindu. Så når jeg hopper ut av vinduet, så lander jeg i sneen med snowboard på. Da fant jeg ut at jeg var i Hammerfest Alpin anlegg. Jaja, tenkte æ.

Aker helt ned å tar heisen opp igjen for å renne engang til. Men heisen for ikke rett frem til toppen. Plutselig svingte heisen mot lik huset hvor jeg var nattevakt. Altså den svingte av stål vaieren å følgte en "usynlig" stål vaier mot likhuset.

Så blir jeg heist gjennom huset. Inn vinduet å ut vinduet på andre siden.

Midt inni huset våknet alle zombian opp å tok meg vekk fra heisen. Akkurat i da zombien skulle ta et tygg i foten min sto jeg opp.

 

GRØSS! :cry:

 

Edit: Leif'en er ikke en grei kar han

Endret av KrougeR1987
Lenke til kommentar
dawn of the dead

Orginalen eller re-make? Begge er egentlig ikke så veldig skummel, men ekkel på en måte.

Originalen er egentlig bare morsom på sin egen merkelige måte (''shopping''), re-maken har jeg ikke sett :cry:

 

Filmer som har skremt meg er Blair Witch Project (noen hadde klart å få meg til å tro at alt var et ekte videoopptak :blush: )

FearDotCom, utrolig ukoselig film med 11 års grense (filmtilsynet må ha bomma.....grovt...)

The Shining var rimelig ukoselig.

Stephen Kings IT er en av de ekleste, men allikevel morsomste filmene jeg har sett, har nok noe med starten på del 2 å gjøre :!:

Den Grønne Mil ga meg faktisk problemer med å sove :dontgetit:

Skrik 3, den scena der mora til Sidney svever gjennom skogen tåler jeg ikke!

 

Jeg lar meg egentlig ganske lett skremm, men monsterfilmer er som regel bare gøy!

Lenke til kommentar
Nattevakten trur jeg den het.

Den Danske eller Amerikanske?

Den Danske er klart best. Spennende film ja men ikke særlig mareritt materiale etter min mening. ;)

Har også sett danske nattevakten, var ikke klar over et det finnes en amerikansk også. Men uansett så ble jeg positivt overrasket over hvor bra filmen egentlig var.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...