Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

digger skrekk filmer men de som har skremt meg mest er Exorcist the beginning gir en gufsen følelse gjennom hele filmen, The ring,ble til tider veldig skremt,

Var en til..men husker ikke hva den heter, handlet om en tannfe som drepte folk når de hadde sovnet, og når de slukte lysa hørte man en sånn "veeesing" osv. :no: den var skummel den :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

-The ring (UGH, gleder meg til The ring 2 som kommer snart)

-Alien (God gammel, en av de beste)

-Villmark (God, men en patetisk slemming og av og til lame)

-The Village (ikke så ofte men fy flate så jeg skvatt på kino)

-Signs (Dritskummel i helt enkle scener)

 

Er det bare jeg som synes at M. Night Shyamalan er skikkelig god til å lage skumle scener ut av noen enkle scener, husker spesielt godt i "Signs" når en alien går forbi i et video opptak

Endret av co2
Lenke til kommentar
The ring , uten tvil

 

synes den er skummel enda og kommer til og slite med og sove etter og ha tenkt på filem nå

Er ikke så skummel at det gjør noe, men den har et par skvettescener der du skvetter jævlig... Jenta i skapet rett etter dama sier "I saw her face!"

og da jenta kommer ut av TV... :scared:

 

 

Syns sjøl at Sleepy hollow og Texas motorsag massakren er ganske skumle...

Og Bram stoker's Dracula (Gammal, men bra)

Endret av midnight_walker
Lenke til kommentar
-Villmark (God, men en patetisk slemming og av og til lame)

 

Hva var så patetisk med han??? Du tenker sikkert på han tyskeren :roll:, men da tar du feil! Det var jo portåpneren som var slemmingen: Han lurte per med gassmaska, plystret og kastet den døde kaninen på Eli, løste Per fra "stjerna" og stakk han i halsen + at han nesten kvelte Lasse inne i teltet! Lærte du ingenting fra slutten! :)

 

(Dog var det tyskeren som kastet kongler på Lasse når han sto bundet i treet, det ser vi på den røde tingen som beveger seg bak han)

Lenke til kommentar

Utrolig få filmer som skremmer meg nå om dagen, men "A Stir of Echoes" tok fra meg litt nattesøvn for 2 år siden. ;) Fantastisk bra film.

 

Andre ting som har skremt meg oppetter årene:

 

4-7 år: Hufsa i mummitrollet og Pompel og Pilt. :ohmy:

7-11 år: Evil Dead, Dr. Giggles og The Serpent and the Rainbow.

11-14 år: Diverse slasherfilmer.

14-19 år: A Stir of Echoes

Lenke til kommentar
-Villmark (God, men en patetisk slemming og av og til lame)

 

Hva var så patetisk med han??? Du tenker sikkert på han tyskeren :roll:, men da tar du feil! Det var jo portåpneren som var slemmingen: Han lurte per med gassmaska, plystret og kastet den døde kaninen på Eli, løste Per fra "stjerna" og stakk han i halsen + at han nesten kvelte Lasse inne i teltet! Lærte du ingenting fra slutten! :)

 

(Dog var det tyskeren som kastet kongler på Lasse når han sto bundet i treet, det ser vi på den røde tingen som beveger seg bak han)

Argh, glemte søren men det :dontgetit:

Lenke til kommentar

Jeg så de dødes tjern da jeg var 7-8 år eller no, og husker jeg ble vettskremt av han gubben med trebein? (husker bare vagt den ene scena i filmen) hadde mareritt i flere år.

Freddy Krueger har også bidratt til mange søvnløse netter da jeg var liten

 

Og Hufsa i mummidalen var jo også skummel så det holdt!

Lenke til kommentar

Har akkurat sett Ju-On\The Grudge og den var vel gankse skummel.

Vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg var en av hovedpersonene, men de virket veldig dumme. Når man vet hva som fåregår og at huset er "possessed" og man går der for å brenne det ned og hører barnegråt så går man ikke inn for å finne barnet :p

 

Og de ungene var ikke så skumle som hun i the ring :\

Men jeg må si at det ikke er så veldig kult å ha på headset så jeg ikke kan høre noe nå...

jaja, jeg går og legger meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...