Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pompel og Pilt må sies å være fæleste eksperimentet man har utsatt norske barn for. Følelsen som Gorgon, vaktmesteren fra helvete, ga meg, sitter i meg enda. 28 år etter jeg så serien første gang.

Definitivt enig. Ingenting har skremt meg mer enn de stygge hånddukkene :cry:

Plus Hufsa da selvfølgelig... skulle på flere måter ønske jeg var like lettskremt som når jeg var mindre. Hadde vært artigere å sett grøssere da.

Endret av Janock
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
The Eye - Fytti katta hvor skremt jeg ble, måtte ta dyna flere ganger over hodet for å ikke se, men det hjalp ikke mot lyden :(

Helt enig! jeg regner med det er hu dama i korridoren du mener! ehhhhhhhhhhhhæhæh! Skikkelig skummel film! Og den gangen hun sitter å skriver, plutselig kommer hu kjærringa i full fart!! :ohmy:

Why are you sitting in my chear! sier jeg bare!

Endret av JokuM
Lenke til kommentar

Da jeg var 7 år gammel fikk jeg se Poltergeist av min kjære storebror. Hadde mareritt i lange tider etterpå. Den desidert skumleste filmopplevelsen jeg har hatt, men jeg var liten. Så filmen igjen for en stund siden og syns ikke den var skummel i det hele tatt.

 

I nyere tid syns jeg The Ring, The Shining, Dark Water, Blair Witch Project og The Exorsist er ganske skumle filmer.

Lenke til kommentar

Vel, jeg så "Alien" (1'eren) da jeg var slik ca. 6 år. Tror jeg aldri har vært så redd som jeg var da (jeg holdt meg for det meste bak sofaen under filmen). Hadde mareritt lenge etterpå og så alltid bak meg slik at det ikke kom stygge ting etter meg når jeg gikk ute og slik.

 

Det er sikkert en grunn til at det var 18-års grense på den :p

Lenke til kommentar
Ingenting er bedre enn skrekkfilmene som ikke gjør at du ikke bare kvepper, men er virkelig redd og har høy puls gjennom hele, og gjerne er redd etterpå. Jeg er veldig lettskremt, men etter Blair Witch var skogen seriøst skummel og etter Ring var jeg redd TVen min.

Enig. Jeg synes skrekkfilmer ABSOLUTT ikke bør bare være filmer du skvetter av nå og da, men i tillegg faktisk være skumle. Det er de filmene du husker, og når du blir redd av de så vil jeg si det er et tegn på at det er en bra skrekkfilm.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...