Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hostel

Blair witch(var ti år eller no)

Blir egentlig ikke så skremt av filmer.. Folk sier de er dritskumle og jeg tørr nesten ikke se se dem, men etter å ha blitt overtalt har de ikke vært så skumle som de har sagt.

 

En film jeg synes var dritskummel var da jeg var ca6-8år å skulle se jurassic park(hvordan staver man det?) var en scene hvor en fyr som satt på do ble spist og alle folka var nakne og dekket med blod(sånn ejg husker det) Satt å gjemte meg bak en pute :blush:

Lenke til kommentar

Kom på en til.

 

Var en episode av Buffy jeg så når jeg ikke var gammel. Kun jeg og min 3 år yngre søster var hos farfar, som for anledningen var ute. Knallmørkt ute. Episoden inneholdt såvidt jeg husker aliens som skjærte opp folk og tok hjertene deres. Og de gliste. Hele tiden.

 

Hadde problemer med å sove i mange måneder om ikke år etter det. Fy faen.

Lenke til kommentar
Kom på en til.

 

Var en episode av Buffy jeg så når jeg ikke var gammel. Kun jeg og min 3 år yngre søster var hos farfar, som for anledningen var ute. Knallmørkt ute. Episoden inneholdt såvidt jeg husker aliens som skjærte opp folk og tok hjertene deres. Og de gliste. Hele tiden.

 

Hadde problemer med å sove i mange måneder om ikke år etter det. Fy faen.

8032206[/snapback]

 

 

 

den har jeg å sett. den var scary :p

stjal stemmen til folk gjorde de å. de minnet meg om jehovas vitne :p (de var kledd i svart dress:P)

Lenke til kommentar
Husker når jeg var sann 5-6 år. såg McGyver, den episoden der en forsker blir infisert av et virus, og hun eldres fort.. av en eller annen grunn, så synst jeg det var skummel. Og jeg hadde problemer med å sove en god stund... var noe merklig med det.

8034658[/snapback]

 

 

ble redd den der med maurene jeg.. mauir som nesten spiste macgyver :O

maurene spiste kompisne hans :nei:

Lenke til kommentar
Husker når jeg var sann 5-6 år. såg McGyver, den episoden der en forsker blir infisert av et virus, og hun eldres fort.. av en eller annen grunn, så synst jeg det var skummel. Og jeg hadde problemer med å sove en god stund... var noe merklig med det.

8034658[/snapback]

 

 

Hahaha, den episoden husker jeg godt. Den var vemmelig. Ikke sett den siden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...