Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Litt weird, men jeg husker jeg ble jævli skremt etter å ha sett den første Jurassic Park filmen. Var rundt 10 år når jeg så den for første gang. Men selv om den var skummel da er det langt ifra den skumleste jeg har sett hitill...

Endret av TomJ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay kanskje litt off-topic, men jeg lurer på hvorfor alle synes the ring er så skummel, har selv sett 1ern og skjønte ikke en dritt. Greit nok at de døde etter å ha sett den filmen, men hvordan? Trynene dems ble jo plutselig forvrengt. Og slutten likte jeg heller ikke, slutter jo uten at de har oppklart noe som helst. :hmm:

Lenke til kommentar

The Shining.

Jeg så den på kino i 1981 i gamle ærverdige Ole Bull (Bergen). Jeg trodde jeg skulle se Private Benjamin med Goldie Hawn men blingset på tidspunktet i kino-oversikten i Bergens Tidende. :!: Ikke var jeg gammel nok heller med mine 16 år men slapp nå inn. Den filmen satt i LENGE. Kompisene som var med var vel ikke helt fornøyd med mine kjøpe-kinobillet-egenskaper. :hrm:

 

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar
Ikke en film da, mere et klipp, men så en gang et klipp av en russisk soldat som fikk hodet kuttet av med kniv. *grøss*

Definitivt det jævligste jeg har sett noen gang. (...)

7601682[/snapback]

 

Jeg tror også jeg har sett det klippet. Men han får ikke hodet skåret av, bare strupen skåret over fra baksiden av strupehodet, mens hans skriker... (Edit: Ja, det er vel ikke bare bare. Han døde garantert av det)

 

Det er definitivt det jævligste jeg har sett. Og jeg angrer både på å ha sett det og hørt lyden... Det værste er nok at det kan hende det er ekte video i fra krigen mellom Afghanistan og Russland på 80-tallet.

Endret av IIIvolt
Lenke til kommentar

Da jeg var mindre syntes jeg Rød Snø var skummel. :!:

 

Her er noen filmer jeg syns var litt creepy:

- Hostel

- Slither (egentlig ikke så skummel, mest bare en morsom grøsser)

- Feast (noen creepy'e scener, men også mest bare morsom)

- Gothika (litt creepy sånn innimellom)

- Saw

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Da jeg var mindre syntes jeg Rød Snø var skummel.  :!:

 

Her er noen filmer jeg syns var litt creepy:

- Hostel

- Slither (egentlig ikke så skummel, mest bare en morsom grøsser)

- Feast (noen creepy'e scener, men også mest bare morsom)

- Gothika (litt creepy sånn innimellom)

- Saw

 

:thumbup:

7962252[/snapback]

 

Jeg ble kjempeskuffa over Hostel.

 

Står med kjempestore bokstaver på coveret: "Quentin Tarantino presents".. Filmen har 20-årsgrense. Jeg ble ikke redd en eneste gang, den var bare til tider motbydelig..

Lenke til kommentar

Har egentlig mer lyst til å finne ut hvordan din far klarte å forveksle The Devil's Advocate og Street Fighter? Er vel egentlig ganske skremmeden i seg selv :p

 

Men vil vel ikke på stå at The Devil's Advocate er skummel, men det kommer vel kanskje ann på hvor gamel du var når du så den...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...