Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Du får ikke bygd opp skikkelig empati for skuespillerene

7070157[/snapback]

Får jeg ikke? :cry:

7087483[/snapback]

Kanskje u er veldig snill og liker ale? :D Seriøst, en film er ikke skummel om man ikke har fått et "forhold" til skuespillerne. Feller du en tåre for peepsa som sprenger i bakgrunnen av..hva med save private ryan? Hadde Romeo and Juliet vært noe spess om skuespillet var på to linjer.. I THINK NOT! MUAHAHAHALOL

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
Du får ikke bygd opp skikkelig empati for skuespillerene

7070157[/snapback]

Får jeg ikke? :cry:

7087483[/snapback]

Kanskje u er veldig snill og liker ale? :D Seriøst, en film er ikke skummel om man ikke har fått et "forhold" til skuespillerne. Feller du en tåre for peepsa som sprenger i bakgrunnen av..hva med save private ryan? Hadde Romeo and Juliet vært noe spess om skuespillet var på to linjer.. I THINK NOT! MUAHAHAHALOL

7129601[/snapback]

 

Er du forfatter? Hvis ikke slår det meg at du burde bli det. Setningene dine er så vanvittig velformulerte samtidig som du briljerer med bruk av avanserte låneord som "u" og "lol". Hvis det er en ting du kan, så er det å argumentere og bruke det norske språk på en særs utmerket måte. :love:

Lenke til kommentar
skvetter ikke av filmer jeg:/

jeg har det sånn at jeg heller får latterkrampe når det kommer f.eks noe stygt på skjermen:D:P kan høres litt sykt ut men sånn er da jeg xD

7153038[/snapback]

Der har du meg også :p Jeg skvetter nok litt innimellom, det må jeg innrømme, men jeg synes sjelden at filmer er for ekle eller skumle. Det var mange som så stygt på meg når jeg fikk total latterkrampe av Saw II, skjønner ikke hvorfor :ermm:

 

:p

 

(Oh! Men når jeg var liten syntes jeg at Congo var litt skummel. Digre, morderiske gorillaer, uuuuh.)

Lenke til kommentar

ja ler alltid når jeg støkker hater og gjøre det men er litt morsomt blir ikke noe særlig redd når jeg skal sove og når jeg ser filmen men har sett veldig mye som liten men når jeg skal gå rundt ommkging om natta blir jeg pysete..:ermm:

men noe jeg syntes var merkelig var at jeg syntes Land of the Dead var ekklere enn Saw filmene :hm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...