Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja dere kommer sikkert med "tøffen" eller no nå, men jeg har blitt skremt av film kun ÈN gang (da utelukker vi skvetting av lyd) - og det er The Ring på kino. Der var jeg seriøst engstelig, en følelse jeg ikke har fått hverken før eller siden. Det eide for å si det sånn. Men ingenting hverken før eller etter. Lever meg inn i film, ikke noe problem der - men jeg klarer ikke bli redd. Men i The Ring - der ble jeg mentalt forstyrra.

 

Make it happen again! :cry:

Lenke til kommentar

tøffen

 

De skumleste filmene jeg har sett:

 

The Shining

The Others

The Thing

The Birds

 

De fleste filmene som jeg nevnte så jeg da jeg var endel yngre, tror ikke jeg hadde blitt like skremt den dag i dag. Men de sitter godt igjen. Husker spesielt da jeg så The Birds og midt under filmen krasjet faktisk en fugl i vinduet bak TV-en. Sånt får meg til å skjelve i lortefallet.

Lenke til kommentar
Ja dere kommer sikkert med "tøffen" eller no nå, men jeg har blitt skremt av film kun ÈN gang (da utelukker vi skvetting av lyd) - og det er The Ring på kino. Der var jeg seriøst engstelig, en følelse jeg ikke har fått hverken før eller siden. Det eide for å si det sånn. Men ingenting hverken før eller etter. Lever meg inn i film, ikke noe problem der - men jeg klarer ikke bli redd. Men i The Ring - der ble jeg mentalt forstyrra.

 

Make it happen again!  :cry:

7173425[/snapback]

 

Kommer aldri til å kalle det tøffen på grunnlag av det utsagnet der! Hørte store ting om hvor skummel den var, og når jeg først kom meg på kino for å se den, ble jeg VELDIG skuffet for å si det slik!

Lenke til kommentar
Ja dere kommer sikkert med "tøffen" eller no nå, men jeg har blitt skremt av film kun ÈN gang (da utelukker vi skvetting av lyd) - og det er The Ring på kino. Der var jeg seriøst engstelig, en følelse jeg ikke har fått hverken før eller siden. Det eide for å si det sånn. Men ingenting hverken før eller etter. Lever meg inn i film, ikke noe problem der - men jeg klarer ikke bli redd. Men i The Ring - der ble jeg mentalt forstyrra.

 

Make it happen again! cry.gif

 

den synes jeg også var motbydelig.. en av veldig få, eller kansje den eneste skrekkfilmen jeg har blitt skremt av.

Lenke til kommentar
skjønner ikke hvorfor alle syntes the ring var så skummel hallo du ser en film en jente kommer ut av tven og ja vil helst ikke vite hva hun gjør med deg men samma det er det så enormt skummelt?alle har jo hver sin mening jeg respekterer det men skjønner det bare ikke.

7230647[/snapback]

 

det blir for dumt..Du kan ta hvilken som helst film og skrive om den på den måten du gjorde for og få den dum. :nei:

men for all del..jeg synes ikke den var skummel heller

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...