Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
TULL!! TCM holder seg som faen den. Fremdeles en av de mest forsyrrende filmene laget. Myyyyye skumlere og myyye bedre enn remaken på alle mulige måter.

 

Og de som syns remaken er skumlere... De har ingenting på dette forumet å gjøre. Det er folk med null interesse for kunsten i film, og bare er ute etter det mest overfladiske og kjedeligste som finnes (Finnes kanskje 1 eller 2 unntak såklart).

 

På samme måte som metal fans får vondt i magen når andre sier "Linkin Park er så jævlig hardt og ondt!"

Som electronic fans får vondt når jeg sier "Alice DeeJay, Ian Van Dahl, Fragma, Paul Van Dyk er skikkelig techno!" - Fordi jeg har ikke peiling på sjangeren, bare liker det mest kommersielle pisset som finnes der. Syns det er fint å høre på og that's it. Tror faktisk det egentlig er trance når jeg tenker meg om. Ikke at jeg forstår forskjellen...

 

Som alle med dyp lidenskap for noe, får vondt når de hører uttalelsene til diverse idioter som ikke eier et sekund av peiling.

8172025[/snapback]

Er jo enig i det, sa ALDRI at remaken er bedre. For det vet jeg så jæ*** godt!! Syns selv at den er forstyrrende og oppsiktsvekkende som du skriver, men du må lese posten nøyaktig før du svarer! :hrm:

Lenke til kommentar
Pet Semetary, steiki, den skremmer meg!!  Og The Shining får meg til å skjelve:P

8178395[/snapback]

 

Pet Sematary (skrives sånn tror jeg, vet ikke helt hvorfor det skrives sånn i tittelen) skremte meg og, spesielt da han er på vei opp til graveyarden med sønnen sin. ^^

8180526[/snapback]

Ja, den er bra ja. Har ikke sett 2'ern, noen som har sett den?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
FRITT VILT :S vanskelig og sove etter den gitt !

8392726[/snapback]

Ehehehehhe *prøver å holde meg* HAHAHAH :!: syns du Fritt Vilt var skummel ETTER du så den? Kan jo innrømme at den var litt småcreepy under filmen, og at jeg vakk som faen her og da, men jeg sovna ganske fort ja ;)

Lenke til kommentar
FRITT VILT :S vanskelig og sove etter den gitt !

8392726[/snapback]

Ehehehehhe *prøver å holde meg* HAHAHAH :!: syns du Fritt Vilt var skummel ETTER du så den? Kan jo innrømme at den var litt småcreepy under filmen, og at jeg vakk som faen her og da, men jeg sovna ganske fort ja ;)

8393308[/snapback]

 

Ja, jeg liker ikke sånne filmer jeg. Og du vet alle er forskjellige .

 

Men var ikke noe spess og sove liksom, men lå og tenkte på det. Men jeg sovna jo ofc

Endret av TobzzZ
Lenke til kommentar
Den skulmleste filmer eg har sett er Pat Sematary da eg var 8-9år gammal. Husker også at IT var ganske skummel, var livredd klovner etter eg såg den filmen.

8046151[/snapback]

 

Ja, Fyfaen IT så jeg noen glimt av på TV når jeg var 5-6 år, husker ennå hvor dritredd jeg var for klovner i mange år! :cry:

8367986[/snapback]

Ja, husker jeg og så noen glimt av den filmen da jeg var liten. Husker jeg ikke fikk sove om natten, var såå redd klovner skulle komme da jeg la meg :cry:

Lenke til kommentar
Den skulmleste filmer eg har sett er Pat Sematary da eg var 8-9år gammal. Husker også at IT var ganske skummel, var livredd klovner etter eg såg den filmen.

8046151[/snapback]

 

Ja, Fyfaen IT så jeg noen glimt av på TV når jeg var 5-6 år, husker ennå hvor dritredd jeg var for klovner i mange år! :cry:

8367986[/snapback]

Ja, husker jeg og så noen glimt av den filmen da jeg var liten. Husker jeg ikke fikk sove om natten, var såå redd klovner skulle komme da jeg la meg :cry:

8395812[/snapback]

Jeg syns IT var kjedelig jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Den skulmleste filmer eg har sett er Pat Sematary da eg var 8-9år gammal. Husker også at IT var ganske skummel, var livredd klovner etter eg såg den filmen.

8046151[/snapback]

 

Ja, Fyfaen IT så jeg noen glimt av på TV når jeg var 5-6 år, husker ennå hvor dritredd jeg var for klovner i mange år! :cry:

8367986[/snapback]

Ja, husker jeg og så noen glimt av den filmen da jeg var liten. Husker jeg ikke fikk sove om natten, var såå redd klovner skulle komme da jeg la meg :cry:

8395812[/snapback]

Jeg syns IT var kjedelig jeg :ermm:

8397700[/snapback]

Kanskje nå ja, men da jeg var liten var den skummel nok for min del :whistle:

Lenke til kommentar
Skrekkfilmer skremmer ikke meg.

Jeg vil heller si at The Wall er oppriktig talt mye mer morbid og dystrere enn de fleste skrekkfilmer som har blitt nevnt her.

Alle scener i filmer som skal liksom få meg til å skvette, får jeg latterkrampe av.

8414034[/snapback]

 

Samme med meg ...

Eneste filmen jeg ordentlig har hatt lyst til å ha et teppe over meg:

 

Blaire Wich Prosject :omg:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...