Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Villmark  :cry:  er så ekkelt på slutten når det liksom bare det var et vanlig menneske, føler at det kan skje IRL. Tørr ikke sette på den når jeg er på hytta liksom  :!:

9362454[/snapback]

 

Hvem er det som har tv på hytta annyways, hytta er tv-fri sone :ermm:

9363011[/snapback]

 

De fleste på hafjell har det :p

Lenke til kommentar

Når jeg var ca 10 år så jeg "The people under the stairs" sammen med en venninne. Den var så utrolig skummel da. (ikke fullt så skummelt å se den nå)

 

Ellers får jeg litt adrenalin av Cujo, livredd for at jeg skal komme opp i en liknende situasjon med bilen min (den starter når den vil)

 

Forbannelsen skvatt jeg voldsomt av, og blair witch var ekkel (slutten var skuffende der og da). Rosemarys baby er en psyko-thriller, den anbefales. Men jeg er blitt litt immun mot skumle filmer opp gjennom årene, det er litt kjipt

Lenke til kommentar

Når jeg var liten så jeg Marry Popins.. Husker det var drit skummelt med de folka som fløy av gårde med paraply :S Siden det har jeg alltid vært redd for vind.. Har prøvd å unngå vind siden det og fått sånn følelse av at jeg kommer til å dø.. Men nå etter lang tid er jeg ikke redd lengre.. Eller bare hvis det kommer stormer, orkaner osv..

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden, men er det ingen som har sett Hostel? Jeg har ikke sett den, og det skal jeg aldri gjøre heller.. Så et klipp av den.. Når han ble kutta av akilles scenen.. Huff

9362091[/snapback]

 

Hostel er ikke så veldig skummel, den er bare overdrevent ekkel.

9362440[/snapback]

Wtf? Mulig jeg er immun mot slikt, men Hostel var (i min mening) hverken skummel, ekkel eller realistisk. Apropos realistisk, en film må virke "ekte", i den forstand at handlingen godt kunne ha funnet sted, for at den skal skremme.

 

Det eneste jeg følte da jeg så den, var at jeg ble litt glad inni meg da en haug med sinnsjuke unger lemlestet og drepte bad-guysene.

Lenke til kommentar
heh.. de verste filmene jeg har sett og som sitter i meg enda er

 

The dentist 1 og 2 .. rett og slett ufyslige... en med tannlegeskrekk bør holde seg unda..

 

prince of darkness hører jeg skal være bra.. tror den er fra 70 tallet eller no..

9349638[/snapback]

 

 

Prince of darkness (1987) er en av mine old-time favourites. Sjekk også ut They live (1988) fra samme regissør. Så forresten Hellraiser 2 uncensored igår, den kan anbefales :)

Lenke til kommentar
Har ikke lest hele tråden, men er det ingen som har sett Hostel? Jeg har ikke sett den, og det skal jeg aldri gjøre heller.. Så et klipp av den.. Når han ble kutta av akilles scenen.. Huff

9362091[/snapback]

 

Hostel er ikke så veldig skummel, den er bare overdrevent ekkel.

9362440[/snapback]

Wtf? Mulig jeg er immun mot slikt, men Hostel var (i min mening) hverken skummel, ekkel eller realistisk. Apropos realistisk, en film må virke "ekte", i den forstand at handlingen godt kunne ha funnet sted, for at den skal skremme.

 

Det eneste jeg følte da jeg så den, var at jeg ble litt glad inni meg da en haug med sinnsjuke unger lemlestet og drepte bad-guysene.

9366761[/snapback]

 

Wtf? Du har et problem inni deg hvis du ble glad av å se en sånn film! Kanskje en grunn til at det ble satt til 20 års grense?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...