Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns egentlig ingen filmer er særlig skumle, men heller kanskje ekle. Mulig jeg ikke har sett nok, men jeg har jo sett Ring (1og2) Silent Hill, Exorist, Amoteville (eller hvordan det skrives), Sixth Sence, og noen jeg ikke husker.

 

Hvis det skulle blitt den skumleste (noe jeg ikke syns var særlig skummel, men er vel den mest skumleste: Dawn of The Dead :) (litt morsom og faktisk)

Lenke til kommentar

Den skumleste filmen jeg noen gang har sett er Blair Witch Project (selvfølgelig en'eren, to'ern er det værste jeg har sett). Det har kanskje noe med at jeg ikke var 10 år engang, og søsknene mine satt i stua og såg den. Jeg fikk kanskje bare med meg siste halvdelen, men jeg var pissredd, har aldri vært så redd i hele mitt liv, jeg husker jeg var redd får å gå ned veien til skolebussen når det var mørkt, for jeg var redd heksa kom..... :D

Endret av Ungoliant
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ikke en film da, mere et klipp, men så en gang et klipp av en russisk soldat som fikk hodet kuttet av med kniv. *grøss*

Definitivt det jævligste jeg har sett noen gang.

Men skal man på film må jeg si Blair wich project. Skogen som er i den filmen ligner sykt mye på den vi har på hytta, og der var vi dagen etter filmen, pluss at jeg var ikke gamle gutten da jeg hadde sett den. :)

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært så redd som jeg var etter å ha sett et par minutter av Edward Saksehånd som 7-8 åring. Jeg hadde mareritt hver eneste natt i et halvt år etter. Jeg husker mamma prøvde å berolige meg med at det bare var film, og at skuespilleren mest sannsynlig hadde kastet kostymet i søpla etterpå. Da ble jeg redd for å se ned i søppelkassen ute.

 

Det stikker litt inni meg hver gang jeg ser den på tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...