Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105476

Det må ha vært da jeg så "Sleepy Hollow" i 5. klasse eller noe. Var ganske redd for å gå ut av senga når det var mørkt etter det, ja ...

 

Veit egentlig ikke om den var noe spesielt skummel, men det er så skjeldent jeg ser skrekkfilmer at det må ha vært den skumleste ...:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker når jeg var sann 5-6 år. såg McGyver, den episoden der en forsker blir infisert av et virus, og hun eldres fort.. av en eller annen grunn, så synst jeg det var skummel. Og jeg hadde problemer med å sove en god stund... var noe merklig med det.

8034658[/snapback]

 

 

ble redd den der med maurene jeg.. mauir som nesten spiste macgyver :O

maurene spiste kompisne hans :nei:

8034677[/snapback]

 

Dette forstår jeg ikke. Du syntes ikke Jeepers Creepers var skummel, men du presterer å bli skremt av MacGyver og Buffy?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Husker når jeg var sann 5-6 år. såg McGyver, den episoden der en forsker blir infisert av et virus, og hun eldres fort.. av en eller annen grunn, så synst jeg det var skummel. Og jeg hadde problemer med å sove en god stund... var noe merklig med det.

8034658[/snapback]

 

Har ikke sett den siden jeg var liten jeg heller. Syke, syke episoden...

Lenke til kommentar

Texas Chainsaw Massacre fra 1974, er ikke så veldig skummel nå. Men den er definitivt bizzar og oppsiktsvekkende. Mange tenker ikke på den som en skummel film idag, men for 30 år sia skulle det ikke mye til for å skremme folk. Syns remakene er greie nok, men ingen TCM uten "The Hitchhiker" spør du meg.

Lenke til kommentar

TULL!! TCM holder seg som faen den. Fremdeles en av de mest forsyrrende filmene laget. Myyyyye skumlere og myyye bedre enn remaken på alle mulige måter.

 

Og de som syns remaken er skumlere... De har ingenting på dette forumet å gjøre. Det er folk med null interesse for kunsten i film, og bare er ute etter det mest overfladiske og kjedeligste som finnes (Finnes kanskje 1 eller 2 unntak såklart).

 

På samme måte som metal fans får vondt i magen når andre sier "Linkin Park er så jævlig hardt og ondt!"

Som electronic fans får vondt når jeg sier "Alice DeeJay, Ian Van Dahl, Fragma, Paul Van Dyk er skikkelig techno!" - Fordi jeg har ikke peiling på sjangeren, bare liker det mest kommersielle pisset som finnes der. Syns det er fint å høre på og that's it. Tror faktisk det egentlig er trance når jeg tenker meg om. Ikke at jeg forstår forskjellen...

 

Som alle med dyp lidenskap for noe, får vondt når de hører uttalelsene til diverse idioter som ikke eier et sekund av peiling.

Lenke til kommentar
æhæhæ... donnie darko, skummel...??

 

altså, filmen er genial, faktisk en av mine favoritter, men den er jo ikke så veldig skummel da? mere koselig, spennende, fasinerende, herlig!

3263293[/snapback]

 

Koselig er vel ikke ordet jeg ville brukt, men ja, den er genial! Typen film du ikke glemmer med det første. Topp 5 av yndlings filmene mine.

 

Men on topic. Husker som litej pjokk at jeg så The Fly midt på natta på tv3, syntes den var drit skummel men måtte bare se 2'ern neste natt.

 

Signs hadde jeg ikke peil hva handlet om og greide å leve meg inn i den til de grader så den er en av de skumleste jeg har sett. Skal sies at klokka var ett på natta og jeg var alene hjemme.

 

Stephen King's Rose Red var mer fasinerende enn skummel men verdt og sjekke. Må få sett flere skrekkfilmer!

Endret av Zenzen
Lenke til kommentar
TULL!! TCM holder seg som faen den. Fremdeles en av de mest forsyrrende filmene laget. Myyyyye skumlere og myyye bedre enn remaken på alle mulige måter.

 

Og de som syns remaken er skumlere... De har ingenting på dette forumet å gjøre. Det er folk med null interesse for kunsten i film, og bare er ute etter det mest overfladiske og kjedeligste som finnes (Finnes kanskje 1 eller 2 unntak såklart).

 

På samme måte som metal fans får vondt i magen når andre sier "Linkin Park er så jævlig hardt og ondt!"

Som electronic fans får vondt når jeg sier "Alice DeeJay, Ian Van Dahl, Fragma, Paul Van Dyk er skikkelig techno!" - Fordi jeg har ikke peiling på sjangeren, bare liker det mest kommersielle pisset som finnes der. Syns det er fint å høre på og that's it. Tror faktisk det egentlig er trance når jeg tenker meg om. Ikke at jeg forstår forskjellen...

 

Som alle med dyp lidenskap for noe, får vondt når de hører uttalelsene til diverse idioter som ikke eier et sekund av peiling.

8172025[/snapback]

 

Takk for at du skrev den posten. Hadde tenkt å skrive om TCM, men du gjorde det for meg. Kunne ikke støttet deg mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...