Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er The Grudge 2 så ille som kompisene mine sier. Vi skal se den på fest den 19. mai. Er litt redd for at jeg blir vettaskremt og ikke får sove. :blush:

 

Nei, jeg liker ikke skrekkfilmer og grøssere, o.l.

 

Jeg tar meg veldig nær av sånt!

8527924[/snapback]

Grudge 2 er komediefilm nesten da:P Er jo ikke noe skremmende i den, så du behøver ikke å være redd.

Lenke til kommentar
Stæike eg anbefale the Grudge 2 !!

 

HærreGud eg satt å håppa i stoln!  :ohmy:

 

åsså vis nån like Ekle filma så anbefale eg "Saw 1, 2 å 3 "

 

Dæm ruuule!  :thumbup:

8528463[/snapback]

Er Grudge 2 skummel? Begyne å le i salen jeg, kun komisk dritt der...

Saw 3 er ikke no handling.

Men se de 2 første, dem er rå bra ;)

Lenke til kommentar
Hehe, du har helt rett der. Godt du får det frem.

 

Vet at når "the thing" kom på kino, gikk folk av hengslene, det ble for mye. Jeg har ei bestemor som gikk på den da den kom på kino, hun syntes ikke den var så skummel. Nei, hun syntes ikke den var noe særlig i det hele tatt. Hun gikk på den, fordi hun hadde sett "originalen" da hun var liten. Den syntes hun var så ile, at hun bare måtte se den nye.

 

Ganske morsom historie egentlig, originalen viste jo ingenting ekkelt. Der var det som på alle gamle skrekkfilmer "skjult". Det vil si du bare så skygger osv.

 

Men hun var ikke i tvil: "originalen var mye bedre og skummel".

8498723[/snapback]

Jeg har kun sett remaken, men jeg husker at den er skikkelig skummel i begynnelsen men dabber av så snart de slutter å skjule aliensene. Å ikke vite hva som foregår er mye verre enn å se en gammeldags puppet-alien.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
Må vel være The Shining og The Hills Have Eyes det gitt  :ph34r:

 

Og Signs, creepy sci-fi/thriller!

8570039[/snapback]

 

Haha! The Hills Have Eyes ? Kødder du? Er ikke det filmen om familien som får motorstopp i ødemarka, og blir drept av mutanter som ser helt mongo ut :p ? Vi satt en gjeng, både jenter og gutter, og lo oss gjennom filmen. Jeg sier ikke at filmen var dårlig, for visst var den underholdene.. Men ikke særlig skummel.

Lenke til kommentar
Må vel være The Shining og The Hills Have Eyes det gitt  :ph34r:

 

Og Signs, creepy sci-fi/thriller!

8570039[/snapback]

 

Haha! The Hills Have Eyes ? Kødder du? Er ikke det filmen om familien som får motorstopp i ødemarka, og blir drept av mutanter som ser helt mongo ut :p ? Vi satt en gjeng, både jenter og gutter, og lo oss gjennom filmen. Jeg sier ikke at filmen var dårlig, for visst var den underholdene.. Men ikke særlig skummel.

8945720[/snapback]

 

Husker jeg så den, gledet meg sikkelig. Hadde hørt mye bra liksom om denne filmen. At den skulle være jævlig skummel osv. Så jeg leide den med dama. Vi satt og lurte på hva faen er dette for en dritt film. Folka så helt mongo ut. Absolutt ikke skummel i det hele tatt.

Det skummleste jeg har sett, dette er sett i det synspunktet da jeg var liten, er The Ghost Ship. Så klart den er ikke så skummel, men var en del yngre da jeg så denne filmen så husker jeg var drit redd:P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...