Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

The Blair Witch Project (blir til og med redd av å se menyen på DVD'en...)

The Texas Chainsaw Massacre (orginalen)

Signs

3179757[/snapback]

 

 

lol Signs!! den ække skummel i det hele tatt. det er jo 12 års aldersgrense og ikke noe grøsser eller skrekk film, så hvorfor er den skummel syns du??

6939439[/snapback]

 

Spørs hvor gammel du er da! Jeg så den i 13-års alderen og jeg ble ganske så skremt skal jeg si deg :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dere som sier hostel var så skummel..hvilken sene tenker dere på da?? var jo ikke en eneste skummel sene i den filmen..bare mye psycho slakting.og det er jo på ingen måte skummelt..bare ekkelt og se.

6943935[/snapback]

 

Vel, jeg synes stemningen i filmen var relativt skummel. Konseptet og - serlig hvis du tenker på at dette er inspirert av ekte hendelser.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter å ha sett "The Dark" satt jeg igjen med en guffen følelse som ingen annen film har gitt meg. Den hadde litt mer an bare "Bø momentet".

 

"The Grudge" har også noen skumle sider. Den busscenen resulterte i at sørlandschipsen ble gjevnt spredd over hele sofaen :p

Lenke til kommentar

one two, Freddy?s coming for you - three four, better lock your door - five six, grab your crucifix - seven eight, better stay up late - nine ten, never sleep again...

 

 

Nightmare On Elmstreet, og blarewitch project er nok de eneste filmene jeg kan si jeg synes er skummle.. :hrm:

 

 

Blir ikke så lett skremt, og får mareritt av sånt :nei:

Lenke til kommentar

Ju-On (Original versjonen til The Grudge).

 

En av få filmer som virkelig har satt sine spor. Stemningen i den filmen er i en klasse for seg! Filmen griper deg fra første stund og tviholder deg helt til slutten. Ekkle scener (spesielt den med venninnene til hun som hadde vært i huset.. Får frysninger bare jeg tenker på den...)

Amerikansk versjon, ta deg en bolle!

 

The Ring synes jeg var skuffende. Hadde hørt fra MANGE at det var "den skummleste filmen i filmhistorien", og at jeg kom til å dø hvis jeg så den. Vel, jeg kan ikke si jeg bli imponert. Det var ei god stemning i filmen, men den bygde seg opp til noe som aldri skjedde. Scenen med jenta som kom ut av TV'en ble for dumt etter min smak. Det skal sies at jeg ikke har sett Ringu, men det skal jeg gjøre så fort jeg får sjansen, for å se om amerikanerene har prestert å ødelegge nok en film.

 

Ser folk nevner Hostel og Hills Have Eyes. Disse filmene var jo bare genialt syke, og virker som at de var laget mer for å gjøre folk kvalme enn å skremme.

 

Hvordan folk kan bli skremt av Signs er meg en gåte, men folk er da forskjellig :)

Lenke til kommentar
The Blair Witch Project (blir til og med redd av å se menyen på DVD'en...)

The Texas Chainsaw Massacre (orginalen)

Signs

3179757[/snapback]

 

 

lol Signs!! den ække skummel i det hele tatt. det er jo 12 års aldersgrense og ikke noe grøsser eller skrekk film, så hvorfor er den skummel syns du??

6939439[/snapback]

 

lol WoW! Den ække et bra spill i det hele tatt. Det er jo 12 års grense ikke en FPS eller RTS spill, så hvorfor spiller du det??

 

Smak og behag, vet du vel. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...