Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

HVA? Tror du ikke på myten? Da er jo hele poenget borte..

3 ungdommer hadde jo et filmprosjekt om heksa i den skauen der, og så kom de aldri tilbake... Og 1 år etterpå ble filmen deres funnet, Som vist nok skal være akkurat den som er gitt ut på DVD :p

7073855[/snapback]

Rart at skuespillerne der har spilt i mange filmer etter The Blair Witch Project da :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
HVA? Tror du ikke på myten? Da er jo hele poenget borte..

3 ungdommer hadde jo et filmprosjekt om heksa i den skauen der, og så kom de aldri tilbake... Og 1 år etterpå ble filmen deres funnet, Som vist nok skal være akkurat den som er gitt ut på DVD :p

7073855[/snapback]

Rart at skuespillerne der har spilt i mange filmer etter The Blair Witch Project da :wee:

7084706[/snapback]

Jepp, men at de er 3 ungdomer som ble savnet i den skogen er fakta. Dette var også på amerikanske nyheter.

Lenke til kommentar

Hmm.. Skumleste film? Må nok være Hostel eller Dark Waters!! Japse versjonen altså! Fy søren!!

 

Men egentlig så er bare Hostell "fucked" og ikke direkte skummel. Kanskje det er den syyyke mengden blod og gørr som vises... Usj. Jeg så én scene og ble dritkvalm. Anbefales ikke hvis du ikke tåler blod xD

Endret av Thappaz
Lenke til kommentar

Fikk skikkelig høye forventninger til Hostel av den tråden her, og nå etter å ha sett den er jeg skikkelig skuffa. På langt nær nok tortur og gørr. Altså, karen står med en diger saks, og alt han gjør er å klippe av en hårtust? :p

 

Og nei, jeg er ikke like syk som jeg høres ut :D

Lenke til kommentar
Fikk skikkelig høye forventninger til Hostel av den tråden her, og nå etter å ha sett den er jeg skikkelig skuffa. På langt nær nok tortur og gørr. Altså, karen står med en diger saks, og alt han gjør er å klippe av en hårtust? :p

 

Og nei, jeg er ikke like syk som jeg høres ut :D

7093576[/snapback]

 

Det klippes da av andre ting også *tyte nydelig gul gørr*

Lenke til kommentar

Ah, må bare svare litt her jeg:

Hostel: synes heller ikke den var skummel, men synes ikke det var en dårlig film "som jeg satt og lo meg igjennon". Syntes den er skikkelig ekkel og bra i sin kategori.

Omen er søren ikke dårlig, en av tidenes skrekkfilmer! :mad:

Og Poltergeist er faktisk like bra i dag som den var da jeg så den back in the old days, så den på tv for et års tid siden, hadde da ikke sett den siden jeg var liten, og ble faktisk veldig imponert over hvor bra den egentlig er!

Blair Witch filmen ble jeg møkkaskremt av :cry:

 

Hellraiser filmene, de jeg har sett i hvert fall, er også bra skrekkfilmer.

 

En fra nyere tid, som også er bra skummel, er Darkness

Lenke til kommentar

Skumleste var The Ring.

Minst skumle var The Grudge. Bare å høre på musikken og se etter spesielle kameravinkler, så veit man hvem som dør.

 

EDIT: Når jeg så The Ring kl. 3 om morgenen i en kjeller uten vinduer, med alt lyset slått av, kan jeg seriøst si at det er det mest ukomfortable jeg noensinne har vært, før eller siden.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Jeg hadde ikke hørt om filmen før jeg så tråden om den på forumet her. Da tenkte jeg, "best å se filmen før jeg får altfor falske forhåpninger". En god tanke.

7093666[/snapback]

Akkurat det jeg gjorde. Jeg så at flere her hadde nevnt den, og bestemte meg for å se den uten å lese mer om den.

Lenke til kommentar
EDIT: Når jeg så The Ring kl. 3 om morgenen i en kjeller uten vinduer, med alt lyset slått av, kan jeg seriøst si at det er det mest ukomfortable jeg noensinne har vært, før eller siden.

7097792[/snapback]

 

 

Jeg så den sammen med en venn i en kjeller jeg og... da lyset gikk i gangen bak oss etter 5 minutter av filmen hadde gått løp vi to tolvåringene opp og så den i stuen isteden :!:

Lenke til kommentar

The Mothman er ganske skummel den også. Husker jeg så den på en overnatting i en kjeller uten lys eller vinduer, med en type som jeg nesten aldri hadde snakket med før mens alle andre sov. Så, nesten halvveis i filmen bare så vi på hverandre og slo av DVDen og løp opp. Egentlig ikke veldig skummel film, men den har en spesiell stemning som skremte vannet av meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...