Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thir13en Ghosts

 

Så den når den kom ut, måtte gå hjem rett etter jeg hadde sett den. Klokka var rundt 12 og det var mørkt ute. Aldri vært så redd før :p

7032995[/snapback]

Aaah, elsker den filmen. :D

 

Jeg elsker skrekkfilmer, men kommer ikke på noen som har festet seg som virkelig skremmende. Eneste må være da jeg som seksåring insisterte på å se Braindead med mamma og storesøsteren min, og de skremte livsskiten ut av meg 5 minutter inn i filmen. (De trodde jeg lo, jeg gråt, de fikk dårlig samvittighet da de skjønte det, hehe!) Har fortsatt ikke sett den :p

Lenke til kommentar

Den skumleste filmen jeg har sett er The Grudge. Jeg har alltid elsket skumle filmer og sett maange siden jeg var lita,helt til the grudge. Jeg sov med lyset på og ble redd svarte katter og små gutter(!) i lang tid framover. Siden har jeg styrt unna de fleste skumle filmene som har kommet,siden jeg enda ikke føler meg helt trygg om natten. Ser at toeren kommer nå også,og traileren alene gir meg flashback så jeg styrer unna.

Lenke til kommentar

Skvettefilmer er jo barnemat i forhold til de filmene som er psykotiske og virkelig klistrer seg til hjernen din og lar deg sitte igjen med fantasier. Nå har jeg ikke sett så utrolig mange men slike filmer som: "The Exorcist, The Shining, The Ring, Grudge, Blair Witch," osv. Selvfølgelig veldig individuelt. Tror forresten jeg trenger terapi etter å ha sett den første der på kino når jeg var 15. Ja, jeg måtte bare nevne det, igjen. :ermm:

Det er noe med halvt oppråtnede uskyldige jenter som gliser til deg som er ganske freaky. Sleng på en suppe av bra lyder og musikk så er du i gang.

 

Originale texas chainsaw massacre tror jeg også ikke er så aller verst.

Lenke til kommentar

Herregud hvor redd jeg ble da"Fryktens Sommer 2" ble sendt på TV en sen vinterdag for lenge siden. Jeg var liten gutt, og MÅTTE bare følge med.. Skulle ikke gjort det altså.. :p

 

I sluttscenen når dama lukker opp skapet på badet, pusser tennene og lukker igjen skapet, og BØ der står det en mann bakc henne! :ph34r:

 

Tror jeg felte en liten tåre.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...