Gå til innhold

Skumleste film dere har sett?


trolltolv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hostel

 

 

..Og jeg trodde Saw dro den langt..

7057061[/snapback]

 

Ingen av disse filmene er skumle. Jeg satt jo og lo av Hostel, ble bare komisk. Er det ingen som klarer å lage skumle filmer lenger? Noe alà Halloween og The Omen?

7066804[/snapback]

 

The Omen??

The Omen var kanskje tidenes skuff iforhold til hypen!

Ble utrolig skuffa..

 

Btw, du er tøff som ler av Hostel

Lenke til kommentar

Skjønner seriøst ikke hva som var skummelt med Blair witch project 1, jeg har had telturer i skauen som har vært skumlere enn hele den filmen tilsammen. Å se på en gjeng ungdommer bli vettskremt av et eller annet som peser i skauen men aldri tar form, er ikke akkurat spooky synes jeg. Greit, om jeg har sitti mitt i skauen og sett den med 7.1 surround så kanskje jeg har blitt litt engstelig.

 

Poltergeist filmene, Omen og Exorsicen (gamle versjonene) er gode grøssere i mine øyne. Holder på spenningen gjennom hele filmen og er til tider creepy. Jeepers creepers (eller hvordan det staves da) var og heslig, men oppfølgeren ble bare en komedie i forhold. Faktisk exen til søstra mi og jeg lo gjennom hele filmen, til vi tilslutt ble jaget ut av stua (f.eks da Jeepern slikka nerover ruta på bussen lo jeg skakk og sa "han tester om boksmaten er holdbar").

Lenke til kommentar
Haha ja. Blair Witch Project var bare irriterende. En og en halv time med hyling og overdreven risting på kameraet ble bare slitsomt. Særlig siden ingenting egentlig skjer. Ikke en gang på slutten er det noe nevneverdig som skjer.

7073220[/snapback]

 

HVA? Tror du ikke på myten? Da er jo hele poenget borte..

3 ungdommer hadde jo et filmprosjekt om heksa i den skauen der, og så kom de aldri tilbake... Og 1 år etterpå ble filmen deres funnet, Som vist nok skal være akkurat den som er gitt ut på DVD :p

Lenke til kommentar
Haha ja. Blair Witch Project var bare irriterende. En og en halv time med hyling og overdreven risting på kameraet ble bare slitsomt. Særlig siden ingenting egentlig skjer. Ikke en gang på slutten er det noe nevneverdig som skjer.

7073220[/snapback]

 

HVA? Tror du ikke på myten? Da er jo hele poenget borte..

3 ungdommer hadde jo et filmprosjekt om heksa i den skauen der, og så kom de aldri tilbake... Og 1 år etterpå ble filmen deres funnet, Som vist nok skal være akkurat den som er gitt ut på DVD :p

7073855[/snapback]

 

Den som overhode biter på den historien fortjener eselører :p

 

Tenk at de laget film der de ga noen ungdommer et kamera med lovnad om at de skulle få være med i deres neste film men trengte da først noen amatør opptak av dem, og at dette skulle gjøres i skogen. Så i skauen sprang regissør og medarbeidere rundt og skremte livskitten av ungdommen i noen dager, og vips, billig film ferdig.

Lenke til kommentar
Er det ingen som klarer å lage skumle filmer lenger? Noe alà Halloween og The Omen?

7066804[/snapback]

Hehehe, de filmene er bare superkomiske i mine øyne. The Omen (originalen, har ikke sett den nye versjonen) må være en av de kjedeligste skrekkfilmene jeg har sett. :D

Lenke til kommentar
Er det ingen som klarer å lage skumle filmer lenger? Noe alà Halloween og The Omen?

7066804[/snapback]

Hehehe, de filmene er bare superkomiske i mine øyne. The Omen (originalen, har ikke sett den nye versjonen) må være en av de kjedeligste skrekkfilmene jeg har sett. :D

7083305[/snapback]

 

Hvordan kan de være superkomiske og samtidig noen av de kjedeligste skrekkfilmene du har sett?

Lenke til kommentar
Er det ingen som klarer å lage skumle filmer lenger? Noe alà Halloween og The Omen?

7066804[/snapback]

Hehehe, de filmene er bare superkomiske i mine øyne. The Omen (originalen, har ikke sett den nye versjonen) må være en av de kjedeligste skrekkfilmene jeg har sett. :D

7083305[/snapback]

 

Hvordan kan de være superkomiske og samtidig noen av de kjedeligste skrekkfilmene du har sett?

7084506[/snapback]

De var så kjedelige at de ble komiske?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...