Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvilken bil skal du ha når du blir "stor"?

~Alex~

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg vil ha en BMW 3-serie eller en Mitsubishi Galant som førstebil. Når jeg blir stor og rik avanserer jeg til Nissan GT-R (R35), BMW M3 E92, Lamborghini Murcielago, Dodge Charger 67', Tesla Roadster og Smart Roadster Brabus Edition.

Endret av KongKake
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ford Camaro SS (orginal)

Volvo 740/940 strøken, men blodtrimma som faen!

Ford Camaro SS? Vennligst utdyp...

Chevrolet Camaro SS...xD Tror jeg tenkte på no anna når jeg sku fram te SS...;P

Skrevet

Har vel egentlig ingen anelse på hvordan bil jeg skal ha når jeg blir eldre.

nå som jeg er 20 år, tenker jeg mest på motor, utseende og rwd, så ser etter det da jeg kjøper bil.

Tenker meg at om noen år da jeg er far å grejer så blir det vel en Ford Focus eller noe slikt.

Skrevet (endret)

Skal ha en Toyota Supra MKIV etterhvert :) Ellers frister det med tanken på en strøken E30 325. Har ihvertfall en Toyota Supra MKIII nå, og det er en god start :)

Endret av Scotty
Skrevet

Enten en BMW Z4M (jeg ANTAR de kommer til å lage en av den nye modell Z4 :) ), eller en BMW 135i coupe med alle bokser i utstyrsheftet krysset av. (~750k for en 1 serie lissom... :cry: )

Skrevet

Hvike biler jeg skal ha når jeg blir "voksen" er ikke godt å si, har MANGE drømmer, men komme nokk for det meste å fortsette med Vw/Audi. Skal også ha en eller annen bmw en gang.

Går alt etter planen blir min neste bil en Golf 4 1.9 TDI PD 150hk 4-motion :love:

• 2 uker senere...
Gjest Slettet+13412342564
Skrevet

2010 Shelby GT500 Super Snake

eller

1970 Dodge Charger/Challenger :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Siden jeg var 13-14 ønsket jeg meg en bmw E36. Har nå min E36 nr. 2...

Men dette er bare en 318 så nå ønsker jeg meg en cosmossort E36 M3 3.0 med kompressor, AC schnitzer aerodynamikk og AC schnitzer type III racingfelger. Og seff bilstein justerbart :p

Skrevet (endret)

Dette er ikke drømmer, men planer :)

jeg skal ha en Lotus Elise, antagelig blir dette min neste bil.

var veldig nært at jeg kjøpte det sist jeg handet bil, men det ble ett annet leketøy i stedet.

lotus-elise-18-r.jpg

Samt en 1976 Chevrolet Corvette en eller annen gang.

2291230848_4f9c189122.jpg

Smart Roadster Brabus Edition.

det _var_ en bil jeg ville ha også, nå er det ikke bare en drøm lengre :thumbs:

Endret av aklla
Skrevet (endret)

Audi A6 2.0 TDI 140 HK Manuell Sedan 05 modell eller nyere for ca. 250k. Når jeg er gammel nok til å kjøpe en slik bil har den synket i pris enda mer, noe som gjør den enda mer realistisk.

Ypperlig familie bil, som ser utrolig pen ut, komfort på topp, og yter nok til at det er skikkelig gøy å kjøre.

post-123826-1254404621_thumb.jpg

post-123826-1254404663_thumb.jpg

Og en toyota celica som jobb bil hvis jeg tjener godt nok. Svart eller blå 2000 eller nyere med minst 140 hK. Koster ca. 150k, ser nesten ut som en GTR.

post-123826-1254404849_thumb.jpg

Endret av Cuz
Gjest Slettet+13412342564
Skrevet

Glemte jaggu at jeg alltid har hatt lyst på en sånn:

!!q7sVvgCG0~$(KGrHqYH-DgEqv,e),ScBK)F7pNhJQ~~_27.JPG

Selv om en sånn er mer sannsynlig:

mercedes_sl500.jpg

Skrevet

Bytta ut 2005 a6en min med en 2008 golf i februar, men henter en 2009 Ford Kuga titanium fabrikkny lørdag som kommer, men min neste bil blir vel en Audi q7 da jeg synes det er en knall bil, bare alt for lang leveringstid :s

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...