Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine innlegg (som forøvrig burde døpes om til Mine emner) burde erstattes av en Mine favoritter funksjon.

 

Dette kan gjøres slik:

 

På "innlogget som" linjen erstatt Mine innlegg med Mine favoritter.

Mine favoritter linker videre til abonneringsfunksjonen for emner i kontrollpanelet.

 

Abonneringsfunksjonen i IPB 2.0 er nemlig kraftig forbedret, slik at den kan brukes som en favoritter funksjon. En kan i tillegg til å slette og legge til emner velge hvor ofte en vil ha varsling via e-post eller om en i det hele tatt ønsker varsling. Jeg finner i hvert fall dette veldig praktisk.

 

For at dette skal fungere optimalt bør en i tillegg kalle Følg med på dette emnet for Legg til i favoritter i emne visningen.

 

Om en også får huket av Aktiver 'E-postvarsling' som standard? som default under E-postinstillinger i kontrollpanelet, vil alle emner en starter og svarer på automatisk legge seg under Mine favoritter, med mulighet for å kunne slette og velge varslingsnivå. På denne måten blir funksjonen som etterspørs i postene over her lagt inn.

 

Var dette forståelig? Kan prøve å forklare bedre om dette skulle være uklart...

Kan også hjelpe til med å lage funksjonen om det skulle være behov for det.

 

I tillegg, bare for å nevne det:

I IPB 2.0 finner en nå funksjonen dere har laget og kalt Mine innlegg som standard under profilen til brukeren.

Lenke til kommentar

Hva med å fikse det slik at tag'er og smiley'er ikke kommer på slutten av innlegget når du trykker på knappene eller bruker hurtigtaster i Mozilla FireFox.

 

Dette er rimelig slitsomt siden jeg da må gjøre én av følgende:

-Planlegge hele innlegget før jeg begynner å skrive

-Klippe og lime mye

-Skrive alle tag'ene selv (noe som ofte kan ta unødvendig tid)

 

Ligger problemet i Mozilla FireFox eller i forumet?

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar

QUOTE
I amobil-skinnet hadde det vært en god ide med at mobiltelefonen kunne blitt vist på lik linje med postcount..

 

Jupp, det hørtes veldig bra ut, men da synes jeg at med gamer.no skinnet kan man se konsoller man eier eller lignende. Eller f.eks. ha med hvilken mobil, konsoll,favorittspill, whatever man har uansett skin, bare ha mulighet for å skru det av.

 

Er også med på med bilder i signaturen, så lenge man har mulighet for å skru det av.

 

 

Hvor blir v3.0 av forresten? Gleder meg. :)

 

Btw, håper folk forsto hva jeg sa, er trøtt nå. ;)

 

 

Edit: Men i helvette. Det er 10. desember ja! Klokka på pcen min sier at det er den 19. Som sagt, jeg er trøtt. Bare glem spørsmået om når v3.0 kommer.

 

:sleep:

Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Om det ikke er for sent, mine ønsker er.......

Bosted (som nevnt av MANGE andre)

Forskjellige farger på skins (for min del på IPB skinnet, vil ha en litt mørkere utgave, skjermen blender meg...)

Mulighet for egendefinerte snarveier i forumet (f.eks. Når TES: Oblivion kommer ut vil jeg være mye i TES biten av forumet, og da hadde det vært litt kjekt med en/flere snarvei på toppen av forumet, skjønner at dette bli vanskelig å implementere, men jeg ønsker nå det da ;) )

Bredere avatarer (80*120) med samme maks størrelse som i dag, og evt en link på bildet, som enten går til en brukerdefinert side, eller til profilen..

 

Plus mange andre ting, men disse er de jeg ønsker (mest det der med et "mørkere" IPB skin).

Lenke til kommentar
  • Mulighet til å lage egne skins til forumet. Dette trenger vel ikke å være uoverkommelig?
  • Utvide søkefunksjonen til å komme med direktelinker til akkurat de innleggene som hadde treff på søkeordene. Det er en vederstyggelighet å måtte bla seg gjennom 30+ sider når man bare skal ha tak i ett innlegg, men ikke aner hvilken side det står på.
  • Ignore-liste der jeg kan legge inn trollene. Kommer jeg over poster som mine svartelistede troll har skrevet, kan jeg trykke 'Vis hele innlegget' om jeg er i humør til å bli irritert.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...