Gå til innhold

Hva vil DU ha til forum v.3.0


Anbefalte innlegg

Vet ikke om dette er nevnt, men:

 

- Navnet på emnet på toppen av nettleseren, slik at du slipper å skrolle deg enten til bunnen eller toppen av siden for å komme på emnet osv..

EDIT: Mulig dette bare gjelder Gamer.no's del av forumet, beklager..

 

- Navnet på emnet i e-post titlen slik at du vet hvilket emne som det gjelder før du leser e-posten.

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når jeg søker etter kombinasjoner av søkeord, dvs. nesten alltid, så er det jo ønskelig at alle søkeordene forekommer i ett og samme innlegg. Hvis jeg søker på 6800LE and pipeline and åpne, hjelper det meg fint lite om jeg finner tråder der en kar sier "Jeg vil ha det nye 6800LE-kortet", en annen "Hvor mange pipelines har Pentium 4 Prescott?" og en tredje "Jeg åpnet akkurat dagens julekalenderluke!". Jeg vil finne innleggene som har alle søkeordene, ikke alle tråder som har alle søkeordene.

 

En toggle-funksjon a la "Alle søkeordene må forekomme i samme post" hadde vært å foretrekke.

Lenke til kommentar

Hadde det vært mulig med en liten varsling hvis en tråd du har postet i blir flyttet eller stengt? Dette forekommer ikke så ofte, men de få gangene det har skjedd har jeg måtte leite rundt etter tråden for å se om det har kommet noe fornuftig i denne (eller så må jeg kanskje begynne å bruke Mine Innlegg-funksjonen :p)

 

Ellers hadde det vært tøft med en mulighet for å gi en post karakter, gjerne bare i et par kategorier, slik at man kan skrive en test og få karakter på den om hvor god testen er, osv...

Lenke til kommentar

Vil absolutt ikke mase, men kunne dere gitt en liten pekepinn på når det "nye" forumet kommer??

 

Poeng på innlegg???

Kunne være en god ide, men jeg mener at det kunne ført til en god del negative ting også( :hmm: ), uten at jeg eksakt klarer å peke på hva....

Det jeg tror kan skje er at uerfarne og en del av disse "useriøse" brukerene ville komme til å gi poenger i hytt og pine. De uerfarne ville kanskje gjøre det fordi de syntes det er en "kul" funksjon å bruke, eller fordi de ikke helt vet hva et godt innlegg er. De useriøse brukerne ville kanskje bare bruke funksjonen som en slags "håne" funksjon :hmm::ermm: . Jeg vet ikke helt egentlig, men noen negative sider vil det ha uantsett (som alt annet...)

Kunne evt. Vært en prøvefunksjon i to-tre forum ;) .

 

Mere statistikk???

Ja, er veldig interessert i alt som har med statistikk å gjøre

(( :love: )vet ikke hvorfor...

Syns ikke det skulle være noe særlig problem i det.

Jeg tror ikke noen ville misbruke dette i noen stor skala,

det bare løfter opp "stoltheten" vår litt.

Tror heller ikke dette ville øke useriøse innlegg noe særlig.

 

Går faktisk ikke inn for at det skal gå ann å slette egenpostede innlegg.

skriv heller: *sllettes* å kunne slette et innlegg ville føre til en rekke forvirrede personer. For hvis noen svarer på det innlegget og den andre sletter sitt innlegg,

så det ikke engang står at det har vært noe innlegg der, vil de som leser posten første gang etterpå ikke skjønne sammenhengen.

(Det ville også bli surr i den fine forumstatistikken deres, eller...??)

Ville sagt nei til den funksjonen,

en god del vil sannsynligvis være mot meg andre ikke.

 

Jeg går for skins muligheten din atrax, hadde vært en flott ting å kunne gjøre.

Jeg ville nok laget noe Rome Total War( :roll: ) aktig.

 

Andre ting:

*Og for all del IKKE gjør så man kan legge inn bilder i signaturen,

(ha i hvertfall en av/på funksjon.

*og avatarene er store nok som de er!

*Man trenger heller ikke undertittel.

*Lettere muligheter for quoting

*Vil at Hardware.no skinnet skal beholde sin stil.

*En online/offline greie hadde ikke vært å forakte.

Hadde vært fint å kunne sette på at man var på ferie, på jobb og sånn også på bestemte tidsspunkt(jobb/skole), eller sette det på manuelt(ferie).

*Bosted, på lik linje som postcount og avatar. Ja, men ikke noe mer enn det, det ville bli for mye. Maks fire linjer informasjon i tillegg til avatar

*Bloggfunksjon. Ja

*Å kunne se hvem som er i det forumet du er i, på bunnen av forumet (om de nå leser en post, skriver innlegg osv, bare de er et sted i det forumet.) på lik linje som i en tråd.

*Kanskje mulighet for å legge ved fler vedlegg i en tråd(samme størrelse).

*Fler ikoner??

*Edit: Ønsker forbedet søkefunksjon. Som atrax sa.

*Og en ting til nå er jo moderatorene merket med en farge, men kunne dere gjøre sånn at de som vi har i kontaktlisten er merket med en farge?

 

*Gleder meg i allefall!

 

 

TSP :xmas:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

QUOTE (atrax @ 15/12/2004 : 03:53)
Når jeg søker etter kombinasjoner av søkeord, dvs. nesten alltid, så er det jo ønskelig at alle søkeordene forekommer i ett og samme innlegg. Hvis jeg søker på 6800LE and pipeline and åpne, hjelper det meg fint lite om jeg finner tråder der en kar sier "Jeg vil ha det nye 6800LE-kortet", en annen "Hvor mange pipelines har Pentium 4 Prescott?" og en tredje "Jeg åpnet akkurat dagens julekalenderluke!". Jeg vil finne innleggene som har alle søkeordene, ikke alle tråder som har alle søkeordene.

En toggle-funksjon a la "Alle søkeordene må forekomme i samme post" hadde vært å foretrekke.

:yes:

Lenke til kommentar

En ting jeg kom på, som jeg ikke tror har blitt tatt opp enda.

En sak som gjør at alle linker til f.eks forum.hardware.no blir til forum.detdomenedubruker.no, bruker man f.eks forum.begin.no så må man logge seg inn på f.eks forum.overklokking.no før man eventuelt kan poste eller gjøre andre ting.

Lenke til kommentar

Fikk dere opp den nye forumserveren på mandag?

 

EDIT: Et forslag til: Kanskje gi forum-kategori menyen til venstre litt større\tykkere skrift? Tok meg rundt et år før jeg merka at det var andre enn Hardware-delen (da var jeg ikke noe særlig aktiv da, men kanskje dette vil hjelpe nye brukere å finne rett kategori å poste i).

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

QUOTE (Natrium @ 18/12/2004 : 12:48)
"abnomere"

Abonnere :p

 

Bare litt OT: Er det oppgraderingen av forumet som gjør at forumet så å si alltid er nede når jeg skal logge på (sånn som i natt f.eks)? Håper det blir litt mer oppetid på forumet når v3 kommer ut, ellers er jeg fornøyd med det meste.

 

Hvis TST leser her, så skulle jeg gjerne også sett noen endringer i Gamer.no-skinnet, for det liker jeg ikke noe særlig. De skulle lært litt fra dere i HW.no delen ang. linker og slikt. Jeg lagde en slik tråd i tilbakemeldinger til Gamer.no for noen mnd siden, og fikk aldri noe svar fra noen av moderatorene eller liknende.

Lenke til kommentar

QUOTE (Complexion @ 18/12/2004 : 12:57)
Bare litt OT: Er det oppgraderingen av forumet som gjør at forumet så å si alltid er nede når jeg skal logge på (sånn som i natt f.eks)? Håper det blir litt mer oppetid på forumet når v3 kommer ut, ellers er jeg fornøyd med det meste.

Nei, problemene du opplever er blant grunnene til at de oppgraderer. Oppgraderingen spiller ingen rolle for dagens nedetider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...